2014. április 16., szerda

HAHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ..................

Sziasztok........figyu megértem,hogy most több kommi kell meg minden,de nem sokkal.
Csak 2-kommenttel szeretnék többet....szerintem ez nem nagy dolog.
Mindjárt végzek a 18-résszel,de addig nem fogom feltenni,amig nem lesz meg mind az 5!!! koment.
Figyeljetek......szerintem ahoz képest,hogy eddig nehezen írtatok,jól jött ki előzőleg az a 3-komment.
Nem várom,hogy hosszú legyen a kommi,csak írjatok rendben??
Bár....ha nem szeretnétek olvasni a blogom akkor nem szükséges :P
Ti döntsétek el.....................
Csak ennyit szerettem volna,amúgy ha még ma meglessz az 5-kommi,akkor lehet rögtön megkapjátok a részt,mivel amit már említettem,mindjárt készen leszek vele..................

1 megjegyzés:

  1. Szia! Kész a kritikád :) http://blogoscuccok.blogspot.hu/2014/04/kritika-54.html

    VálaszTörlés