2014. április 21., hétfő

18.rész: Van lázam????? :D

Sziasztok.....megérkezett a rész és kicsit szomorú lettem.
Előzőleg kaptam pár kommentett és nagyon örültem neki,hogy végre vannak akik olvassák a blogomat,de most alig akart írni valaki.......Több nap telt el és mégsem érkezett eggyetlen komment sem. :P
Nem értem,hogy mi történt,hogy az írásom lett szar,vagy kiszerettetek a blogomból,de akárhogyan is,most lejebb viszem a komment határt.
Mostantól 5 komment helyett csak 3 kommentet kellesz írni,hogy hozzam a következő részt.
Remélem,hogy annyi összegyűlik majd,ha már 5 nem jött össze :P
Eléggé hosszú lett ez a rész és vannak benne érdekes dolgok is..... :D
Remélem,hogy tetszeni fog nektek és kérlek titeket kommizzatok ha szeretnétek olvasni a részeimet. :P
Jó olvasást,iratkozzatok fel,kommizzatok,pipáljatok.....sziasztok...... :*






"Vártam egy kicsit,hogy eltünjön a pír az arcomról,majd kinyitottam az ajtót és kiléptem a fürdőből.
-H.............Harry......-ejtettem ki kezemből a pólóját.Tátva maradt a szám a látványtól ami fogadott..........."





Harold Edward Styles egy száll semmiben áll előtem!!!!!!!
Kezem gyorsan szemeim elé szorítottam,hogy "véletlenűl" se lássak többet.
Éreztem,ahogy a pír újra belepi arcomat és szívem hevesebben ver,miközben agyam újra elém vetíti az előbb történteket.
Hihetetlen,hogy láttam Harry................ISTENEM!!!!Mekkora!!!!
Még világ életemben nem voltam pasival ÚGY,de a láttotak alapján nem is leszek.......
Ilyesztő belegondolni,hogy egy akkora............nos,kimondva fasz,belefér egy olyan kicsi lyukba!!!!
Istenem!!!!!Már kezdem érteni,miért mondja azt minden barátnőm,hogy kurvára fáj a baszás!!!!
Bepánikoltam úgy,hogy nem lesz semmi köztem és Harry közt.......mi csak barátok vagyunk!!!
De ha egyszer megpróbálná beteni azt az óriási nagy.....Nem!!!Maggie ilyenekre ne is gondolj!!
Harry csak egy barát,egy sexisten,adonisz,aki nem mellesleg kurvára helyes........
Ez nem igaz!Nem bírok leállni....minden falyta póz bevillant előttem,ahogyan Harry és én......
-Magg.Minden rendben?-hallottam meg barátom,csak barát barátom! hangját.
Kicsit összerezzentem a hang hallattán,hiszen az előbb még azon agyaltam milyen lehet az ágyban!!!!
És ebben az a rossz,hogy nem alvásra gondoltam.........
-Én...izé...sajnálom.Nem akartam....nem tudtam,hogy öltözől..uh komolyan bocsi.-esdekeltem,mint egy félkegyelmű.Kezem még mindig szemeim elé szorítottam,hogy ne történjen meg újra az előbbi.
Nem akartam újra látni Harry óriási,sőt fenomenális,extra méretű faszát...vagy mégis??
-Semmi baj.Szólnom kellett volna,hogy öltözök és akkor......végülis mennyit láttál?-kérdezte meg,megszakítva előző mondatát.
Bár nem láttam arcát,hangján jól kivehető volt,hogy mosolyog.
-Túl sokat.-mondtam szégyelősen.Harry elnevette magát,én meg még mindig pironkodva álltam előtte.
-Oké,Magg mostmár elveheted a kezed.-mondta és elkezdte elhúzni szemeim elöl említett testrészemet.
-Uh.....biztos?-kérdeztem meg félve,hogy hazudik.
-Igen.Igérem,már felöltöztem.
-Tuti?Igérd meg Harry,hogy nem hazudsz,met ha mégis..-kezdtem fenyegetőzni
-Héhéhé....nyugivan,már előbb megígértem,fogod?Eskü nem látod többet mini Harryi-t.-mondta és húzta tovább kezeim.
-Oké.-egyeztem bele és lassan leengedtem karom,így láthattam,hogy nem hazudott.
-Legalábbis ma nem.-mondta alig hallhatóan én meg,mint aki nem hallott semmit visszakérdeztem.
-Hogy,mi?
-Öhm....menjünk reggelizni.Egy óra múlva a reptéren kell lennünk.-mondta elpirulva és kihúzott a szobából.
Egy ajtó felé kezdett húzni,ami egy külön nappalihoz nyílt.Az pedig egy étkezőhöz.Ami pedig.....ja,nem ennyi :D
-Jó reggelt!-köszönt vidáman Louis,de amint meglátta,hogy Harry a kezemet(!) fogja,eltünt a mosoly az arcáról.
-Jó reggelt fiúk.-köszöntem mindenkinek egyszerre.
Ezt az összesen egyesével(!) visszamondták,majd dőltek a röhögéstől.
Igen ez az a pont,amikor megtudtam,hogy ezek 5-en nem normálisak. :D
Igazából bírom őket főleg,amikor így viselkednek.....ha jobban belegondolok én is ilyen dilis vagyok :D
-Hahaha.....nagyon viccesek vagytok.-mosolyodtam el én is.Ha eddig valaki nem jött volna rá,akkor azon kezdtek el röhögni,amikor azt mondták,hogy idézem: "Jó reggelt fiúk(?)....".Oké,hát én nem igazán értem,hogy mi volt ebben olyan nagyon vicces,de ők tudják.........
-Istenem Maggie!Imááááááááádlaaaaaaak!!-ugrott a nyakamba Niall,amitől majdnem hátraestem.
Erősen magához szorított és úgy húzott az asztal felé.
Kérdő pillantással néztem a fiúkra,mire Liam megszánt és válaszolt.
-Azt mondtam neki,hogy addig ne egyen ameddig nem jöttetek le.-mondta nevetve és leszedte rólam szöszit.
-Akkor Harry-t miért nem ölelted meg?-kérdeztem értetlenül.........
-Mert Harry-t akármikor megölelhetem,hozzád visszont nem lehet nyúlni.-mondta és szája elé kapta kezét.
Ilyedt tekintettel nézet körbe,majd mint a villám elsuhant.
-Mi van?!-kérdeztem értetlenül,de most senki sem válaszolta meg kérdésem.
Mindenki gyors tempóban követte Niall-t és elkezdtek enni.
Nem igazán gondoltam,hogy értelmes választ kapnék,ezért nem foglalkoztam többet a témával.
Leültem Zayn és Louis közötti székre,majd nekiláttam enni rántottámat.
Mindenki csendben evett,egészen addig amig Zayn meg nem szólalt.
-Hogy aludtál Maggie?-kérdezte felém pillantgatva.
-Egészen jól.Egy ágyúval sem lehetett volna felébreszteni.-mondtam mosolyogva és elvittem a piszkos tányért a büféskocsihoz.
Miután letettem visszaültem eredeti helyemre és belekortyoltam narancslevembe.
-És,hogy kezdődött a napod?-kérdezte most Liam.
Rögtön eszembe jutott,hogy mit láttam és ezzel nekem ennyi volt..............
Italom félrenyeltem és fuldokolni kezdtem.
Louis kivette a poharat a kezemből,míg Zayn a hátamat ütögette,hátha abbamarad a köhögés.
Mikor végre abbahagytam a fuldoklást,ittam még pár kortyot és nyugodtan döltem hátra székemen.
-Nos??-kérdezte Louis,most már kíváncsi szemekkel méregetve.Ebből tuti nem mászok ki egykönnyen.
-Mi nos??-tetettem a hülyét.
-Mi történt reggel Maggie?-ismételte el az eredeti kérdést sürgetően.
-Hát........felkeltem,átöltöztem és Harry........-kezdtem,de megakadtam egy jó témát keresve.
Szívem rögtön hevesebben kezdett dobogni,ahogy visszagondoltam a látottakra.OMG!!!!
Azért mégsem vagyok,olyan hülye,hogy elmondom nekik,hogy láttam Harry péniszét!!
-Mi van Harryi-vel??-kérdezte kíváncsiskodva Niall.
-Felajánlottam neki,hogy ha megérkezünk Londonba elviszem vásárólni.-segített be Bodri mosolyogva.
Hálásan tekintettem játékosan csillogó szemeibe,miközben kiitam poharam teljes tartalmát.
-Atya ég!!!-ordította el magát Niall.Hirtelen felpattant székéről és kapkodva sietett ki az étkezőből.
-Mi van??-kérdezte Zayn értetlenkedve Szöszi után nézve.
-Elkésünk!-ordított vissza vála felett és már el is hagyta a helyiséget.
-Miért csak most szólsz?!-kiabálta Louis és követte Niall példáját.
Mindenki elkezdett kapkodni,köztük én is.......majdnem.
A szobánkban jöttem rá,hogy igazából nincs mit pakolnom.........nincsen semmim amimet elvihetném...........
És mivel Harry eltette a macimat kimentem az előtérbe és ott vártam a többieket.
Tik-tak,tik-tak..........néztem az időt.
Unatkohattam már egy ideje,mire hirtelen az összes ajtó kivágódott.
Ijedten kapkodtam ide-oda a fejemet a hang hallatán.
A fiúk bőröndökkel a kezükben siettek felém,majd miután biztonságosan leértünk a szálloda előcsarnokába kisiettünk a kocsikhoz,amiket valószínűleg előre lefoglaltattak.
Én Liam-mel és Zayn-nel kerültem egy autóba,míg a többiek a másik kocsiban foglaltak helyett.
Az út csendesen telt néha-néha Zayn meglökte a karom,hogy mutasson valami hülyeséget,de amikor nyugton hagyott az ablakon bámúltam ki és gondolkodtam.
Minden eszembe jutott......az eddigi életem,apa halála,a költözés az,hogy lesz egy kistesóm,a karácsony,a szilveszteri buli,a ház ami már nincsen :P ,Louis viselkedései,ahogyan sérteget vagy amikor megcsókol........a ma reggel Harry csupaszon!!!-ennél az emléknék elmosolyodtam és éreztem,ahogy a pír újra fekúszik arcomon.Ezt Zayn is észrevehette,mivel megkérdezte:
-Magg jól vagy?Olyan vörös lettél,mint a rák...nem vagy lázas?-taperolta le a homlokom ellenőrizve állítását.
Nemlegesen megráztam a fejem és elnevettem magam........olyan aranyos,hogy aggódik értem.
-Oké.........valakinél van egy lázmérő??-kérdezte rám,majd Liamre pillantva.
-Zayn........miért lenne nálunk lázmérő?-kérdezett rá Li.Erre belőlem kitőrt a nevetés.....
-Akkor,hogy nézzem meg,hogy lázas-e?-kérdezte szomorú képet vágva
-Nézd meg a kezeddel.-ajánlotta fel Liam nevetve.
-Megnéztem,de nem éreztem semmit.-rázta a fejét Zaynei szomorú tekintettel :D
-Gyere ide Magg.-kérte Li és,mivel eddig az ablaknál ültem,próbált átsegíteni középre,hogy megnézhesse "lázam".
Nagy nehezen sikerült középremásznom,de Zayn nem mozdult odébb,hogy leüljek,így még mindig összegörnyedve vártam,hogy odébbhúzódjon....a söfőrnek nem igazán tetszhetett a dolog,mivel szúros szemmel nézet rám a visszapillantóból.
-Zayn.....ülj már odébb.-kérleltem boci szemekkel.Nem igazán hatotta meg a dolog,mivel mosolyogva ült ugyanabban a pózban,mint eddig.
-Zayn,kérlek........kihajít a sofőr.-esdekeltem hátha beválik nála.
Nemhogy bevált volna,elkapta a derekam,megfordított és az ölébe húzott.
-Most komolyan???Nem lett volna egyszerübb ha odébb ülsz??-kérdeztem kicsit flegmán.
Flegmázásom közben Zayn megszorította bal combom,amitől egy apró sikoly hagyta el számat.
Ördögi ötletem támadt....visszaadva előbbi tettét,elkezdtem ficeregni ölében.
Meglepődöttségét egy sóhajjal jelezte,ami azt jelentette tetszik neki amit csinálok.
Liamre néztem aki kitágúlt szemekkel figyelte "akcióm".Rámosolyogtam az említetre,de egy percre sem hagytam abba csípőmozgásom.
-Magg...ha..hagyd abba.-kérlelt Zayn akadozott hangon.
Sóhajai töltötték be a kocsit és nekem eszem ágában sem volt megállni....élveztem a kínzását.
Közben tekintetem előre tévedt és megláttam a visszapillantóban a sofőr tekintetét,ami vággyal volt megtelve.
Persze az,hogy "izgatom" Zayn-t már nem zavarta :P
Éreztem,ahogy Zayn odalent,már egyre keményebb,így próbáltam még inkább hozzádörgölni seggem.
Zaynie egyre többet sóhajtozott és egyre hangosabban,miközben a csípőmet szorongatta.
Szemem sarkából,de észrevettem,hogy Liam-nek is feszül a gatyája......hát ez kész :D
Zayn-t akarom megszivatni erre mindkető szívni fog :D
-Basszús Maggie!!!Gyorsabban......-követelte Zayn rekedt hangon,miközben újjait erősen belevájta csípőmbe......ennek tuti ott marad a nyoma.
Éreztem,hogy már a szakadék szélén járhat,így megszakítottam mozgásomat.
Zayn kezei elernyedtek és hátra nézve rá,észrevettem szúrós tekintetét,ami vágytól csillogot.
-Ezt miért kellett??-kérdezte dühösen Zaynei és leengedte maga mellé kezeit.
-Bosszú amiért megszorítottad a combom és mert nem akartál odébb ülni.-mosolyogtam rá aranyos arcot vágva,ami álltalában megpuhítja az embereket.
-De.....csak azért nem ültem odébb,mert féltem,hogy összeesel.-mondta kis hatásszünettel az elején.
-Igen?Nem estem volna össze és ha mégis az mindegy lenne,mivel kocsiban ülünk és akkor vagy Liamre vagy az ülésre esek.-mosolyogtam győztesen.Zayn-en látszott,hogy nagyon agyal azon mit is mondhatna,de végül inkább egy legyintéssel felemelt és kicsúszott alólam az ablak mellé.
-Most hogy ezt tisztáztuk......lázas vagyok Li??-kérdeztem az említett felé fordúlva.
Arca kipirúlt,szemei csillogtak a vágytól, és nadrágja már majdnem szétszakadt attól,ami próbált kitőrni onnan.
Szegény srác,legalább annyira felizgúlt,mint Zayn........pedig nem akartam őt is "megkínozni"
Hangom hallatán,zavartan kapta felém fejét és próbálta felfogni a hallottakat.
-Li......lázas vagyok?-kérdeztem meg újra közelebb csúszva hozzá,hogy elérje homlokom.
Liam bizonytalanúl megemelte jobb kezét és a homlokomra nyomta azt.
-N..nem,nem vagy lázas.-válaszolt kipirúlva.Keze még mindig homlokomon pihent,ezért mivel láttam megdermedt rászóltam.
-Liam??Mostmár elveheted a kezed.-mondtam mosolyogva.
Li ilyedten nézett rám,majd bólintott egyett és elhúzta homlokomról kezét.
Teljesen látszott rajta,hogy nem itt jár....szegény srác teljesen eltévedt.
Inenntől kezdve az út hátralevő része csendben telt.......Zayn duzzogott a bal oldalamon,Liam az ablakon bámúlt ki a jobb oldalamon,én meg középen ültem.
Jobban szeretek az ablak mellett ülni,mivel ott én is kitudok bámúlni,visszont nem akartam Zayn-hez bújni,hogy kilássak...inkább hagyom egy kicsit,látszik rajta,hogy kicsit ideges.
Liam-hez pedig azért nem akartam húzódni,mivel szegény srác tökre kikészűlt,miközben Zayn-t "izgattam" és kicsit félek,hogy újra beindúlna ha hozzá bújnék........
Így próbáltam előre nézni,hátha onnan többet látok.....de ez sem jött be,mivel akár hányszor előre néztem a sofőr szemeit véltem felfedezni a visszapillantóból.
Palástolatlanul amikor a visszapillantóba nézet,elkezdte a melleimet lesni és néha megnyalta ajkait.
Feszéjezve éreztem magam középen.............
Végre megérkeztünk a reptérre és,amint a kocsi megállt Liam megszólalt.
Mostanra már teljesen visszanyerte önkontrolját és apró mosollyal belekezdett.
-Figyelj Maggie.Zayn kiszáll és,amint te is kiszálltál menj oda hozzá...rendben??Nem szeretném ha bajod esne.-mondta komoly arccal.Nem szeretné.hogy bajom essen,de Zayn mellé küld??Ez aztán a logika.
A Pakisztáni fiú felé keptem a fejem,aki egy ördögi mosolyt villantott felém.
-Mi bajom eshetne ha egyedül megyek be??-kérdeztem visszafordúlva Li-hez
-Hát......a rajongóink nem igazán kedvelik a lány barátainkat.Nem mindegyikőjük,de vannak olyanok akik verekedni is képesek lennének ha meglátják egyikünket egy lánnyal.-mondta sajnálkozó tekintettel.
-De itt nincs egy rajongó sem.-próbáltam kibújni a Zayn-el töltött percek alól.
-Az lehet,hogy nem látod őket....de mindenhol ott vannak.-mondta most Zaynei.Idekint komolyan nem láttam egyetlen rajongót sem......de ha ők mondják.
-Rendben....akkor Zayn-nel leszek egyedül??-kérdeztem Liam-et aggódó tekintettel.
-Dehogy is....ha egyedül lennétek,tuti széttépnének titeket.Mi is megyünk veletek,csak azt mondom,hogy ha Zayn mellett mész,akkor biztonságosabb,mintha mellettem vagy Niall mellett jönnél.-válaszolt mutogatva.
-Oké.....akkor mehetnénk végre??-kérdeztem az ajtóra mutatva.
-Persze,akkor ahogy megbeszéltük.Maradj Zayn mellett.-mondta mosolyogva és kinyitotta az oldalánál lévő ajtót.
Mivel azt mondta,hogy Zayn mellett maradjak és kivételesen hallgatok arra amit mondanak,ezért nem mentem Liam után.....hagytam,hogy becsukja az ajtaját és vártam,hogy Zayn meg kinyissa az övét.
-Indulhatunk baby?-kérdezte mosolyogva Zayn,mire válaszúl bólintottam egyett.
Nem igazán értettem,hogy ezt a becenevett aggata rám,de nem is nagyon foglalkoztam vel........inkább az érdekelt,hogy biztonságban felszállhassak a repülőgépre.
Az ajtó lassan kinyilt és miután Zayn elhagyta a kocsit kiszálltam én is és mellé léptem.
A kocsi elhajtott és miután a többi fiú is mellénkért bementünk a repülőtér várójába.
Éppen,hogy beléptünk hangos síkolyok csapták meg a fülem.
Leggalább 60 lány ugrált körülöttünk,némelyik próbálta áttőrni a kordont,ami visszonyleg megvédett minket a "támadástól"
Mindenki lökdösődött és próbált a fiúkhoz férközni egy-egy autógrammért,vagy csak hogy jobban lásák őket.
Szerencsére jópár őr volt a kordonok előtt és nagyon igyekeztek,nehogy áttőrjék azt.
Esküszöm úgy éreztem magam,mint egy zombi támadáson.......tudjátok,az élők mennek aztán hirtelen előbukkan egy zombi és letámadja,majd jönnek a többiek is,így még csak elmenekülni sincs esélye a védtelen embernek...aztán a zombik kinyírják és megeszik az agyát.............
Miközben a fiúk autógrammot osztogattak,meg fényképekre álltak be,Zayn nem mozdult mellőlem.
Sőt......védelmezően állt mellettem,mint a harcra kész katona.
Láttam,ahogy ez a mozdulata nem igazán tetszik a rajongóinak,ezért odahajoltam a füléhez és belesuttogtam.
-Nyugodtan menj autógrammot osztani nem lesz semmi bajom,amig a kordont át nem törik.-mosolyogtam rá bíztatás képpen.
-Biztos?-kérdezte meg féltő tekintettel.
-Persze...menj csak.-löktem meg kicsit a válánál.Ő bólintott és elment a kordon széléhez aláírást adni.
Mivel a repülőnk nem sokára felszáll,ezért a fiúk egyfolytában mozgásban voltak........
Minden autógramm után léptek párat és így lassan,de végre elértük a beszállást jelző táblát.
A fiúk még bepózoltak egy kicsit és integettek a rajongóiknak,majd pár perc múlva,már a magángépen ültünk.
Még korán volt visszont én elfáradtam egy kicsit,de a kilátást sem akartam "elpazarólni".
Nem sokszor ültem repülön,de amikor alkalmam volt rá,mindig az ablakhoz ültem be,hogy kiláthassak....és ez most sem volt másként.
Végre találtam egy megfelelő ülést és rögtön lehuppantam az ablak melletti székre.
Nem telt bele pár perc Liam ült le mellém.
Rámosolyogtam és kinéztem az ablakon.
A pilóta bejelentette,hogy megkezdjük a felszállást,csatolják be az öveiket......
Pár perc múlva már a levegőben szálltunk,mint a madarak.
Én a kilátásban gyönyörködtem egészen addig amig Liam meg nem szólalt.
-Ami a kocsiban történt....-kezdte és én ilyedten kaptam rá a tekintetem.
-Ne izgúlj nem mondom el senkinek...-nyugtatott meg látva ilyedt tekintetem.
-Köszönöm......Nem is tudom mi ütött belém.Én nem szoktam ilyeneket csinálni..-sütöttem le tekintetem.
-Semmi baj,csak kicsit meglepett hogy felizgattál minket.-mosolygott rám kedvesen.
-Vagyis.......ezek szerint..-kezdtem húzni a szavakat,de befejezte helyettem mondatom
-Igen Maggie....engem is kurvára felizgattál vele.-mondta és belepuszilt a nyakamba.
-Ezt miért??-kérdeztem meg a puszi helyére mutatva,értetlen fejjel.
-Csak.-adta meg a rövid válaszát.
Nagyon érdekelt,hogy mi van mostanság a fiúkkal....mindegyikőjük csinált valami félreérthetőt,kivéve Niall-t.
Lassan felemelkedtem a székről és kimásztam Liam mellől.
-Most hová mész??-kérdezte meg ilyedten.
-Niall-hez-mondtam egyszerűen és elindultam megkeresni az Ír srácot..................................



Mostantól 3 komment után új rész....kérlek titeket kommizatok pls... :D



5 megjegyzés:

  1. Sose foglalkozz azzal hogy az emberek nem kommentelnek! Egy nagyon csodalatos lany vagy akinek van tehetsege az irasban es hatalmas fantaziad van! Enis legalabb 100 blogot olvasom de sosem irok komit! Es egyszer eljon az az ido amikor betoppanok egy dijjal!:) Es azt tapasztaltam hogy az emberek akkorn em szeretnek egy blogot ha csak komi utan jon a resz!Biztos vannak emberek akik olvassak!:)
    Szoval nyugodtan folytasd mert van ertelme!:)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :D meghatottál ezzel és nagyon örülök,hogy így gondolod :D a tanácsodat is köszönöm és megfogadom...szval akkor hozom a részeket,amikor készen leszek vele :D :*

    VálaszTörlés
  3. Akkor most már nem komikra jönnek?? Imádtam ezt a résztxd Liam és Zayn +a sofőr..te jó ég^^ hamar a kövit!:D

    VálaszTörlés
  4. neeem.....mar nem komikra jonnek mert igaza van alexandranak es en sem szeretek mas blogokon a kommik miatt varni......csak kicsit duhos voltam h majdnem minden resz elejen megkerem az olvasokat h irjak le a velemenyuket de ilyenkor sosem jon egy kommi sem :p sajnalom h eddig farasztottalak titeket h x kommi utan jon a resz :p de szeretem az olvasoimat es ha nekik ez nem jo akkor probalok valtoztatni a dolgokon ha tudok....es most tudok rajta valtoztatni szval amint keszen lesz a kovetkezo resz felteszem.........koszonom szepen h irtatok,szeretlek titeket :D :*

    VálaszTörlés