2014. április 15., kedd

17.rész: Jó éjt fiúk...........


Sziasztok.Nos,bevallom hamarabb akartam hozni ezt a részt,de sajnos beteg lettem.
Most is az ágyat kéne nyomnom,de úgy gondoltam,hogy mivel voltatok olyan kedvesek,hogy megírtátok azt a három kommentet,csak azért mert olvasni akartátok a blogomat,úgy gondoltam megérdemlitek ezt a részt.
Amúgy tegnap akartam feltenni miután befejeztem,de szó szerint végig aludtam majdnem az egész napot és nagyon pocsékul éreztem magam.Most sem érzem,hogy meggyógyúltam volna,visszont annyira azért jobban lettem,hogy befejezzem nektek ezt a részt.
Nem lett valami jó,semmi extra nincs benne,csak egy egyszerű rész................Azért remélem,hogy tetszik,majd nektek.
5 komment után hozom a következő részt.............de persze ha hamarabb meglesz a kommi,mint a rész akkor csak a részre kellesz várni......bocsi fiúk,lányok,de nem igazán tudok rögtön a kommik után jelentkezni a résszel..........Azért légyszi pipáljatok,kommizzatok,iratkozzatok fel...........
Jó olvasást,sziasztok..............




Itt minden olyan gyönyörű....Már egy ideje csak sétálgatok.................
Egy csodaszép mezőn vagyok,ahol mindenféle állat megfordúl.
Madarak repkednek az égen és énekük betölti a tájat.
Pillangok libbennek el előttem és zümik szürcsölik a virágok nektárját.
Az őzgiták sem félnek,néha-néha odajönnek hozzám,hogy megsimogassam buksijukat.
Indultam tovább és körülnézve láttam,még két nyuszit is......hihetetlenül aranyosak voltak,amikor puszit nyomtak egymás szájára...már ha ezt a valamit amit csináltak lehet puszinak nevezni. :D
Itt minden olyan tökéletes...............
-Maggie......Magg.Ébredj megjöttünk..-hallottam meg egy lágy hangot.......Harry(?)..Éreztem,ahogyan gyengén rázogatja a válamat.Nagy nehezen,de kinyitottam szemeim......sötét volt,,nagyon sötét....
Ja....hát persze......este van.
-Hmmm?????-néztem rá kérdőn.Túl fáradt voltam ahoz,hogy megszólaljak.........
-Magjöttünk.-ismételte meg magát mosolyogva.




Erőtlenül bólintottam egyett és kikászálódtam Bodri öléből.
A többiek minket vártak a lift előt......ugyebár már a szálloda mélygarázsában voltunk.............
-Kialudtad magad Magg??-kérdezte mosolyogva Li,amikor beértük őket a liftnél.
-Nem igazán.Szerintem most még fáradtabb lettem,mint voltam.....-mondtam ásítozva,miközben Bodrinak dőltem.Felnéztem smaragdzöld szemeibe rosszalást keresve,hogy ne támaszkodjak jarta,de ő csak mosolyogva nyomott egy puszit a homlokomra.
A felfelé vezető út csendben telt,csak a lift zenéjét lehetett hallani.
A fiúk is olyan fáradtak lehettek mint én,mivel................Niall a földön feküdt magzat mózban,Zaynie a lift egyik sarkában húzódott meg és úgy húzta a lóbőrt,Liam mellette imbolygott egyik lábáról a másikra,Harry próbálta tartani magát,meg persze engem,mivel eszem ágában sem volt megállni a saját lábamon....persze ha ő szól,hogy áljak meg rendesen,mert nem bír,vagy akár mi,akkor nem támaszkodom rá....de nem szólt szóval............Louis,hát Louis pedig a lift falának dőlve bámúlt előre........mindenki úgy nézett ki kb,mint a zombik..............
Fogalmam sincs,hogy melyik szállodában lehetünk,mivel még aludtam amikor bejöttünk,de óriási lehet.
Tekintettel arra,hogy a 23.-emeleten állt meg a lift.
Lassan mindenki aki a földön "pihent" felkászálódott,a mindenkit Zayn-re és Niall-re, értettem.majd kiléptünk az előtérbe.
-HŰHA!!!!!Ti itt laktok???-tátottam el a számat...............Minden olyan mesébe illő volt.
A falak barack színben pompáztak és kis asztalkák voltak kitéve.
Mindegyik asztalon egy-egy dísz vagy virágcsokor ékeskedett.
Hosszó bordó színű szőnyeg húzodott az ajtók előtt.
Igen ajtók,mivel ez még csak a folyosó volt.
-Dehogy is!!!A mi házunk sokkal nagyobb.-mondta büszkén Niall,majd távozott az egyik szobába.
-Én nem így értettem.....-nevettem el magam.
-Tudjuk.És szerintem ő is tudja,csak hülyéskedett.-válaszólta Li.
-Kivel szeretnél aludni????-kérdezte álmos fejjel Zaynie.
-Hát.....izé.Nekem mindegy,amelyikőtöket nem zavarom azzal,hogy ott vagyok.-mondtam lesütött fejjel.
-Ugyan Maggie.Minket nem zavarsz.Sőt...imádok veled lenni,vagyis imádunk veled lenni-javította ki magát Harold pironkodva.
-Köszi.....de akkor kivelis fogok aludni?-kérdeztem körülnézve társaságunkon
-Velem aludhatsz ha akarsz.-vágta rá Harry.Mindenki meglepődött,köztük én is.
Olyan hirtelen válaszólt,mintha csak erre az alkalomra várt volna kitudja mióta.........
-Hát.....rendben.De ha nem haragszotok én lefeküdnék,nagyon fáradt vagyok.-mondtam ásítozva és elindúltam..............aha kb. 4-lépés után rájöttem,hogy fogalmam sincs melyik Bodri szobája.
Pffff..............ilyen az én formám.
-Öhm....melyik is a te...-kezdtem,de Harold félbeszakított
-Jobbra a negyedik.-mosolygott és a helyes irány felé mutatott.
-Köszi.Jó éjt fiúk.-köszöntem el újra és elindúltam a szoba felé.
-Jó éjt Maggie!-válaszolták egyszerre,majd becsuktam magam mögött az ajtót.
Felkapcsoltam az ágy melletti kislámpát és tekintetem körbevezettem a szobán.
A lámpa félhomályát eltekintve is lehetett látni a hellyiséget.
A falak krémszínűre mázolva.A plafonról egy csodaszép csillár lógott le.
Az ajtók barnára festve ezüst killincsekkel, a szekrények szintén barnára mázolva.Egy üveg kávézóasztal állt a szoba másik felén,rajta színes virágokkal.Mindig is imádtam a szállodai virágokat,hiszen így tél végeztével nem igazán lehet ilyen gyönyörű virágokat találni.
Egy óriási francia ágy mellett álltam hulla fáradtan........
Lassan elkezdtem levetkőzni.
Persze csak a felesleges dolgokat vettem le magamról,mivel nem egyedül alszok,ráadásul egy fiúval szóval....
Nem akartam turkálni,viszont szükségem volt valami hállóruhára,amivel átvészelhetem az éjszakát.
Elkezdtem a szekrényekben kutatni valami gönc után estére.
Sok cuccot hozott Harry,annak ellenére,hogy csak pár napra jött Párizsba.
Végre találtam egy pólot,amit rögtön magamra kaptam,hiszen nem feküdhetek be az ágyba melltartóban és bugyiban.
Inkább befekszem az ágyba egy póloban és bugyiban :D
Egyébként a kiszemelt darabb egy sima fekete poló volt,amin egy száj forma ékeskedett.
Nagyon tetszett és mivel leért a combom aljáig,így nyugodtan levehettem a nadrágot is.
Becsuktam a szekrényajtót és visszasétáltam az ágyhoz.
Gyorsan bebújtam a takaró alá és magamra húztam úgy,hogy ne lehessen észrevenni azt,hogy nincsen rajtam nadrág.Leoltottam a kislámpát és az ágy szélére húzódtam,hogy legyen elég hely Harold számára is.
Már totál fáradt voltam és hiába akartam megvárni,míg Harry is megérkezik,már nem bírtam.
Szemeim ollomsúlyként nehezedtek el és pár perc múlva,már csak az álmokat láthattam,élhettem át.




***Reggel***


Arra ébredtem fel,hogy valami birizgálja az arcomat.
Lassan és fáradtan nyitottam ki szemeim,majd miután hozászoktam a világossághoz,ami az ablakon át áramlott be,megnéztem mi csiklandozta annyira az arcomat.
Eddig észre sem vettem,de ami igaz az igaz........................
Harry karjai ölelték át derekam és úgy tartott maga mellett.
Ami annyira csiklandozott azok csakis a göndör fürtjei lehettek.
Még mindig édesen szuszogott mellettem félcsupaszon(!)................
Próbáltam lefejteni karjait magamról,de még álmában is erősebb volt nálam.
-Harry....Pszttt......Harry elengednél?-kérdeztem suttogva a fülébe.
-Hmmm......-válaszolt.Ja,hogy ő még nem ébredt fel??még ilyet :D
-Harry engedj el légyszi.........idepisilek.-vetettem be aduászom reménykedve.
Bodri szemei hirtelen kipattantak és olyan gyorsan engedett el,mint aki megégette magát.
Lassan kikeltem melőlle és a ruháim után indultam,amit előző este a dohányzóasztal melletti karosszéken hagytam.
-Miért nem veszek rövidebb pólokat?-kérdezte meg Harold,perverz vigyorral a képén.
Lepillantottam a ruhadarabra és csak most értettem meg "bánatának" okát.
Ami tegnap még a combom aljáig ért,most csak éppen,hogy takart valamit fenekemből..........
Elkaptam a póló aját és úgy próbáltam lejebb húzni azt.
Nem nagy sikerrel.........gyorsan felkaptam a széken hagyott ruháimat és besiettem a fürdőbe.
Mint a villám úgy aggatam magamra a tegnapi ruháimat.
A tükörbe nézve vettem észre,hogy arcom olyan vörös mint aki elkapta a lázkort!!!!
Megmostam kipirúlt arcom a csapnál és fésű híján az újaimmal igazítottam meg rakoncátlan fürtjeimet.
Vártam egy kicsit,hogy eltünjön a pír az arcomról,majd kinyitottam az ajtót és kiléptem a fürdőből.
-H......Harry......-ejtettem ki kezemből a pólóját.Tátva maradt a szám a látványtól ami fogadott...................




5 KOMMENT UTÁN ÚJ RÉSZ. PLS............



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése