2014. április 2., szerda

3.díjam

Sziasztok.Ezt megint nem ecsetelem,mert igazából egyik díjamra sem számítottam :D
Az a lényeg,hogy kaptam újra egyett és nagyon örülök neki,hogy vannak akik olvassák a blogomat.
A díjat köszönöm szépen a Summer '09 blog (Írójának).
Bár nem gondoltam volna,hogy egy ilyen sikeres blogírótól kapom a következő díjam nagyon örülök neki.Ezt egy kissebb elismerésnek tekintem ha nem gond.Még egyszer köszönöm a díjat.Sziasztok.

Egy kis zene,hogy addig is ne unatkozzatok annyira: Avril Lavigne


                                                                           Szabályok:
                                                           1.Rakd ki,hogy kitől kaptad a díjat.
                                                           2.Írj magadról 11 dolgot.
                                                           3.Írj 11 kérdést.
                                                           4.Küld tovább 11 embernek.



1. Rakd ki kitől kaptad a díjat.
Summer '09

2. Írj magadról 11 dolgot.

1, 15-éves vagyok
2, szeretem az édességeket
3, imádom az állatokat
4, ez az első blogom
5, egy értelmű,de ez a 3.díjam
6, vannak testvéreim
7, szeretek olvasni
8, blogokat
9, és könyveket
10, kedvenc színem a vörös,fekete,narancs sárga
11, tudok spagetitt készíteni :D

3.Írj 11 kérdést.

1, Hány éves vagy?
2, Mikor van a szülinapod?
3, Mióta blogolsz?
4, Miért kezdtél el blogolni?
5, Van testvéred?
6, Szereted a One Direction-t?
7, És Justin Biebert?
8, Szeretsz olvasni?
9, Milyen zenéket szeretsz?
10, Mi a kedvenc édességed?
11, Szereted a pudingot? :D

4. Küld tovább 11 embernek.

Unforgivable
Justin egy fasz
Blood or love
A drop of blood
Best friend forever és más
Kedves szív,miért ő?
Barátság extrákkal
Happily
Shadows of the past
Love or hate 1D
A zene az életem





Mellékesen már elkezdtem a következő rész írását.
Még egyszer könönöm a díjat.Sziasztok.Jóéjt :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése