2014. április 28., hétfő

19.rész:Ezek viccek??? :D

 Sziasztok.....sajnálom,hogy eddig kellett várnotok a részre és még csak nem is lett jó :P
Nagyon sokat tanulok mostanság,mivel nyakunkon az évvége és még javítanom kellene pár tárgyból...
Remélem,hogy a következőt hamarabb hozom......ez csak egy egyszerű rész...nincs sok jó benne,sajnálom.
Azért köszi hogy elolvassátok.sziasztok.










"Lassan felemelkedtem a székről és kimásztam Liam mellől.
-Most hová mész?-kérdezte meg ijedten
-Niall-hez-mondtam és elindultam megkeresni az Ír srácot..........."



Már a gép összes szobáját megnéztem....ami kb egy szobából egy wc-ből meg egy kajálos részből állt.
Aki ismeri az ír srácot az már rájöhetett,hogy az utóbbiban találtam rá.
A kis szöszi háttal ült nekem egy asztal előtt.....Először nem láttam sokat,de amint közelebb lépkedtem vettem észre a temérdek édességet,amit hihetetlen gyorsasággal tömött magába.
Nem arról vagyok híres,hogy csendben szoktam lenni.....sőt,igazából akaratom ellenére is folyton zajt csapok :P Ezért nem értem,hogy miért ijedt meg Niall,amikor hátrafordult,hiszen......én hangos vagyok és tudhatta volna,hogy van itt rajta kívül valaki.................
-Acsam...Magyi nye ijesges-mondta teli szájjal.Én nevetve ültem le a vele szemben lévő székre...
-Sajnálom Ni.Nem állt szándékomban megijeszteni.-mosolyogtam rá és néztem,hogy tömi magába a cukrokat.
-Kérs?-nyújtotta felém az egyik csokit.
-Ki nem hagynám.-vettem el tőle az édességet és együtt ettünk tovább.
A sorrend úgy nézett ki,hogy :csoki,cukor,csoki,gumicukor,drazsé,nápolyi,aztán elölről az egész.
Legalább 30-perc után mindent elfogyasztottunk az asztalról,majd elégedetten dőltünk hátra székünkben.
Niall mosolyogva simogatta hasát én meg elgondolkodva meredtem magam elé.
Ami a kocsiban történt........talán nem kellett volna..é..én csak meg akartam leckéztetni Zayn-t.
Mégis,mintha visszafelé sült volna el a dolog....és Liam az előbb.Miért csókolta meg a nyakamat???
Semmit sem értek.....
-Mag...jól vagy?-kérdezte aggódó tekintettel Niall.
-Mi?Ja igen,persze.-mosolyodtam el halványan.Niall felállt és átült a mellettem lévő székre.
-Mond el mi a baaaaaj.-kezdett el nyaggatni a szöszi
-Semmi....csak fáradt vagyok.-hazudtam és megerősítve állításom "ásítottam" egyet.
Egy ideig csendben ültünk,majd amikor indultam volna ki Niall megszólalt.
-Mondjak egy viccet??-kérdezte hatalmas vigyorral az arcán
Remek ötletem támadt és rávágtam
-Ki van a slicced :D-Niall egyből a gatyája cipzárját kezdte vizsgálgatni,majd amint  rájött nincs eltérés,durcásan rámnézett.
-Nem is igaz.-tette keresztbe a kezeit.
-Bocsi,de nem tudtam kihagyni.-nevettem el magam és játékosan meglöktem a karját ezzel visszahozva mosolygós énjét.
-Na,de komolyan.Mondjak egy viccet?-kérdezte újra
-Ki van a sli.....-kezdtem,de félbeszakított
-Ki ne mond!-fenyegetett újaival mutogatva.
-Oké.....akkor inkább mond a viccet.-mosolyogtam rá édesen
-Ezt próbálom már mióta.-mondta hadonászva össze-vissza
-Jó-jó,csak mond már.-kérleltem fáradtan
-Oké,figyelsz?
-Igen figyelek.-válaszoltam mosolyogva
-De figyelsz?-kérdezte meg újra nevetve.
-Niall,a kurva életbe,ne szórakozz már,mond azt a hülye viccet.-rivaltam rá türelmetlenül
-Oké-oké...ne kapd le a fejem.-tartotta magafölé a kezeit
-Na....Miért nem beszélnek egymással a gumimacik?-kérdezte mosolyogva.
Gondolkozok-gondolkozok............és még mindig.
-Hát én feladom.-jelentettem ki határozottan
-Haribo.-mondta Niall és elkezdett nevetni.
-Mi?-kérdeztem vissza értetlenül.Hát én ezt nem fogom :P
-Ha-r-i-bo.-mondta még mindig nevetve.
-Ennyi?-hitetlenkedtem
-Igen-hagyta abba a nevetést komoly fejjel.
-Hát ez kész-nevettem el magam én is és felálltam a helyemről.
-Én visszamegyek.Jössz te is?-kérdeztem meg az ajtóból.
-Aham.-mondta mosolyogva.
-Louis-ugrált nevetgélve Lou felé
A kis répaimádónak szinte felcsillant a szeme és követve Niall példáját kezdtek egymás felé ugrálni
-Drágám-kiáltotta Lou
Lassítva lépteiket ugráltak egymás felé,mint a filmekben......
Már pont egymás elé értek,amikor Louis elkerülte Niall-t és belehuppant Bodri ölébe
-Mi a.....kezdte volna Hazza,de amint észrevette,hogy mi történik körülötte hatalmas nevetésben tört ki.
Nini szomorú,szinte már könnyes tekintettel nézett a "gerlepárra",majd csapkodva a kezével elkezdet ordítozni.
-Most komolyan!Miért én,miért vagyok ilyen szerencsétlen.....megcsalsz Harry-vel?Neeeeeee....-omlott le a földre,belölünk meg úgy szakadt a nevetés,hogy az egész ország hallhatta.
Louis kiesett Harold öléből és hasát fogva fetrengett a földön,Liam a szék karfáját csapkodta,mint egy őrült, Zayn álmos tekintettel nézett minket...valószínűleg éppen most keltettük fel,én nevetve kapkodtam a levegőt,nehogy megfulladjak,Niall pedig időközben felállt a földről és elkezdett meghajolni,mint egy szupersztár......várjunk csak..................ő egy sztár! :D
Percek elteltével végre elcsendesültünk és helyet foglaltunk egy-egy széken.
Már félig elaludtam,amikor meghallottam Niall(?) hangját.
-Louis!!Maggie vicceket mesééééélt.-húzta el az é-t.Ránéztem a srácokra,akik sajnálkozva tekintettek rám.Nagyon fáradt voltam,de egyben kíváncsi is,hogy mi lehet a bajuk.
-Mi van?kérdeztem rá a lényegre szemem dörzsölgetve.
-Sajnáljuk.........de beindítottad,most már hallgasd végig,amíg lejár.-mondta Harry és lehuppant mellém.
-Mi?Kit hallgassak végig?-kérdeztem körbe értetlen fejjel.A választ hamar megkaptam........
 -Hogy hívják a részeges ember mobiltelefonját?-kérdezte Lou ugrálva a székben.
-Öhm.....hogy?-néztem rá félve
-Vodkafon.-vágta rá és elkezdet nevetni a saját viccén.Körülnézve láttam,hogy a többiek annyira nevetnek,mint én.......sehogy. :P
Kérlek ne többet,hagyd abba please!!!Szép álom volt.....folytatta :P
-Mi a 34,5-es póz.-kérdezte újra.
-Mi?tettem fel neki a várva várt kérdést sóhajtozva.3-2-1...és robban a bomba........
-Amikor egyedül 69-ezel :D-ugrott fel a székből.Oké.....bár az első vicce elég szar volt ez beadta nekünk a löketet.Mindannyian nevetni kezdtünk és vártuk a következő poént.
-Miért jó a gél memóriája?
-Miért?-kérdezte meg Harry vigyorogva
-Mert amigél el nem felejti......-kezdte el énekelni.
-Most én,most én.-kérlelt minket Niall kiskutya szemekkel
-Mond kutyi..-simítottam meg a buksiját és vártam viccére.
-Mit mond az egyik tányér a másiknak?-kérdezte csillogó szemekkel
-Mit?-hallatta a hangját Liam
- Rajtam áll az ebéd.-vágta rá nevetve Szöszi
-Értitek..rajtam áll az ebéd,azért mert ők tányérok és...-kezdte,de félbeszakította őt Zayn
-Oké Niall értjük....következő?-kérdezte végignézve rajtunk
-Hol gyúrnak az angyalok?-kérdezte Li
-Hol?-kérdezett vissza Lou
-Légkondiban :D
Nem tudom,hogy mi jó ebben a viccben,de felszabadultan nevettem a többiekkel együtt.
Hihetetlen,hogy ilyen fa viccekkel megtud nevetettni.
Régen sokat nevettem,de mostanság..... :P
Még több vicc következett én meg az összeset végig nevettem.
A fiúk még mondtak párat,de nem sokat hallottam belőle......elaludtam.
Miért van az,hogy a repülőutakon mindig elalszok????






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése