2013. december 28., szombat

6.rész:Boldog szülinapot Louis.

Sziasztok.Egy kis kárpótlás azért mert az előző részt olyan későn tettem fel.Remélem,hogy tetszeni fog nektek léci kommizatok,léciiiiiiiiiiii.Köszi.Jó olvasást.Sziasztok.






"De azonnal lefagyott az arcomról a mosoly amikor megláttam,hogy ki van nekidőlve az ajtófélfának.
Ez nem lehet igaz!!!Louis William Tomlinson...........az elrablóm!"



Ha tudom,hogy ő is itt van biztosan nem jövök el.Hogy lehetek ilyen szerencsétlen,hogy pont akkor bukkan fel újra amikor már épphogy elfeledtem a múltat.A rohadt életbe.Gondolatmenetemet Mark szakította meg.
-Maggie ő itt a fiam Louis.Már alíg várta,hogy végre találkozhasson veled.-mosolygott rám kedvesen majd elindúlt az emelet felé.-A csomagjaitokat felviszem.-mondta és már el is tünt 
az emeleten.Én meg teljesen úgy éreztem magam mint aki épp most tért vissza a pokolba.
Pffff..............ilyen az én formám.
Kótyagos fejjel követtem a többieket a nappaliba és amíg  mindenki elhelyezkedett én Louis mellé léptem "bemutatkozni",persze tudom,hogy ő rabolt el meg minden,de nem tudhatják meg  Johannáék,hogy mit tett a drágalátos fiacskájuk.........nem tőrhetem össze a szívüket.
-Szia.Maggie vagyok.-nyújtottam felé a kezem egy mosoly kíséretében......persze áll mosoly volt,de ő ezt nem tudhatta.
-Szia.Én meg Louis,de gondolom már ismersz a tv-ből-vigyorgott rám és megrázta a kezem.
-Őőőőőőő hát bocsi,de nem láttalak egyszer sem a tv-ben-nevettem el magam kissé kínosan
-Mi???De biztos hallottál már a One Directionról ugye??
-Hát......izé....anyukádék mesélték,hogy egy bandában énekelsz,de még nem hallottam egy zenéteket sem.......bocsi.-fejeztem be és elkezdtem a cipőmet kémlelni,hogy ne láthassa meg,hogy nevetek rajta.
Persze,hogy hallottam már a One Directionról csak nem érdekelt annyira,hogy meghallgassam a zenéjüket.
Louis kissé feszülten leült az egyik fotelbe én pedig a kanapén helyezkedtem el Johanna mellett.
Minden féléről beszéltünk.Pl:milyen a suli?Meddig maradok?Mi lesz a kaja?.......Meg ilyen átlag dolgokról,de észrevettem,hogy akármiről beszélünk Louis egyfolytában engem bámul........olyan elgondolkodó fejet vágot,de hogy mi baja lehet azt nem tudom.Beszélgetésünk közben Johanna kiment,hogy megnézze az ételt és pár perc múlva kiszólt a konyhából.
-Lányok tudnátok segíteni egy kicsit?-kérdezte az ajtón kibámúlva Johanna.Én egyből felálltam,hogy segítsek neki,de mosolyogva leintett,hogy maradjak csak a helyemen így Fizzy,Lottie és az ikrek mentek segíteni.
Amint kimentek kínos csend állt be............és csend volt........még mindig csend,de aztán Louis megtőrte azt.
-Nem ismerjük mi egymást?-kérdezte kínos mosollyal az arcán
-Louis szerintem ismersz.......pár órával ezelőtt mutatkoztunk be-nevettem el magam hátha átterelődik a téma,de nem,mert folytatta
-Nem,nem úgy hanem régről.............olyan ismerős vagy,de honnan?-kérdezte.Ne!Ne!Ne!Csak ne jöjjön rá,hogy ki vagyok.Ha rájön nekem végem.De nem kellet tovább izgulnom,mert csengettek.Louis felállt a fotelből és elment ajtót nyitni.A következő pillanatban hangos nevetést hallottam a hátam mögül ezért felálltam és elindúltam a bejárat felé.Négy ismeretlen fiúval találtam magam szemben és persze Louval.
Amikor észrevették,hogy én is ott vagyok abbahagyták a nevetést és elkezdtek bemutatkozni.
-Csá.Én Zayn vagyok.-puszilt meg mosolyogva a fekete hajú,barna szemű srác,hírtelen azt sem tudtam,hogy mi történik még csak válaszolni sem tudtam,mert jött a következő.
-Szia.Én Niall vagyok.Örülök,hogy találkoztunk.-ölelt át a szöszi srác és odéblépet,hogy odaférjen hozzám a következő srác.
-Hello.A nevem Liam.-rázott velem kezet a barna hajú srác,de ő sem maradt sokáig,mert már jött is a következő.
-Szia cica.Én Harry vagyok.És lenne egy kérdésem.........kivel alszol ma este??-kérdezte szemtelenül a göndörke amire Louist és Liamet kivéve mindegyik srác elkezdett nevetni,bár ezt a kérdést én sem tartottam valami viccesnek.Pff........hülye.
Mindannyian bementünk a nappaliba és elhelyezkedtünk a kanapén én Liam és Niall közé kerültem amit nem is nagyon bántam,mert eddig ők ketten voltak a legszimpibbek.Bár mintha úgy láttam volna,hogy Louisnak nem nagyon tettszet,hogy mellettük ülök.Biztos csak rosszul láttam.Nem sokat beszélgettünk,mert Johanna kijött a konyhából és köszöntötte a fiúkat így egyszerre ültünk le az asztalhoz ebédelni.Jéééé Mark mikor jött be mind egy leültünk és elkezdtünk enni.
Az ebéd valami isteni volt karácsonyra pont alkalmas.Johanna nagyon  finom ételeket tud készíteni,de ez  az eddigieket is túlszárnyalta.

Félretéve a múltat kezdtem jól érezni magam,már nem voltam olyan feszült mint eddig.Mivel ma van Louis szülinapja ezért kapott pár ajándékot ebéd után.És mivel tudtam,hogy ma van a szülinapja(Lottie mondta még otthon)bár nem tudtam,hogy mit szeret ettem neki egy üveg pezsgőt azaz anya vette meg mivel még nem vagyok nagykorú nem adják ki nekem az alkoholt,de úgy tünt Lou örűl az ajándékoknak.
Miután befejeztük az ajándékozást Lottie szólt,hogy indúljunk öltözni.Én nem tudtam,hogy minek áttöltözni ezért követtem őt a szobájába ahol Mark letette a bőtöndjeinket.
-Lottie minek kell áttöltözni?-kérdeztem meg tőle a szobájában.
-Miért így akarsz jönni a buliba??-kérdezte meglepetten.
-Mi??Milyen buli?
-Louis szülinapi bulija.Nem szóltam??-kérdezte elgondolkodva
-Neeem!-akadtam ki teljesen barátnőm feledékenységén.
-Oké.Nyugi adok valami ruhát estére vagy hoztál magaddal??
-Nem Lottie,nem hoztam mivel azt sem tudtam,hogy hoznom kéne.-ezután Lottie csendben maradt és elkezdett kutakodni a szekrényében,majd kivett két szuper ruhát.

                                                                          ( Enyém)


                       
                                                                         ( Lottie-é)

Nem volt sok kedvem a bulizáshoz,de nem akartam Lottie-t egyedűl hagyni a fiúkkal szóval felöltöztem,kisminkeltem magam és Lottieval együtt visszamentünk a fiúkhoz.
Mindegyikőjüknek leesett az álla amikor leértünk és ezt kárpótlásnak vettem a beszólásokért.
-Nagyon szépek vagytok lányok-ölelt meg minket Johanna és Markot átkarolva elindúltak az emeletre
-Jó mulatást-szólt vissza Mark a válla felet
-Indúlhatunk?-kérdezte Harry rekedtes hangon ami nagyon vicces volt az arcszínéhez párosodva,amit a rákok színéhez párosítanék.Bólintottam és mindannyian kimentünk és beszálltunk a kocsiba.Én Zayn és Louis mellé kerültem ami kissé idegessé tett.Amikor a klubhoz értünk tátva maradt a szám.



3 megjegyzés: