2014. március 5., szerda

14.rész: Hűtsük le a bestiát........

Sziasztok.Remélem tetszik nektek a rész.Eredetileg úgy akartam,hogy ebben a részben,már szilveszter este lesz,dehát......kicsit elnyúltak a dolgok.Tudom sokat híreszteltem,hogy a következő részben,már megjelenik a szilveszter,de úgy tűnik,mostmár inkább megvárom,míg tényleg itt lesz.Nah jó.Nem húzom tovább az időt jó olvasást.Sziasztok.


Figyelem!Ez a rész tartalmaz káromkodást,szex-hez kapcsolódó foglalatosságokat.
16-éven aluliaknak nem ajánlott!









Pittyegő hangok........pittyegő hangokat hallok.Mégis honnan jön?
Körbenézek és a képek gyorsan változnak.
Olyan dolgok zajlanak a szemem előtt amik már megtörténtek........vagy megfognak történni?
A negyedik szülinapom.Emlékszem mindenki ott volt akit szeretek.
Nagyi,nagyapa,Lucy az unokahugom,anya.........apa.
A kép változik és az első sulis napomat mutatja.Aznap esett ki az első tejfogam.Egy foci labda fejbekapot és volt fog,nincs fog.A labda repül felém.A  fejemhez kaptam a karomat várva a fájdalmat,de mielőtt a labda elért volna megint máshol találtam magam.
Egy medence mellett?
Atya ég!!!!Ez az a nap volt,amikor először otthon maradtam teljesen egyedül.
Még csak kilenc éves voltam és nem tudtam úszni.
A suliban mindenki csak csúfolt,hogy víznyelő.......akárhányszor medencébe kerültem mindig ellepet a víz és csak segítséggel tudtam feljönni a felszínre.
Ám akkor ott eldöntöttem,hogy nem érdekel a félelem akkor is megpróbálom.
Szerencsétlenségemre akkor sem sikerült a víz felszínén tartanom magam és ha nem jött volna ki a dadám,hát........nagy eséllyel a víz alatt maradok.
A kép újra változni kezd,de most már nem áll meg egy emléknél.
A dolgok......a múltam pereg le szemem előtt,jó s rossz egyaránt.
Az első balett órám(egyben az utolsó is),a foci meccs,a fiú aki mindig piszkált,az első pasim,ahogy hülyéskedtünk,aztán szakítottunk,majd amikor egy üveg nutellával a kezemben sírtam egy sarokba kuporodva csak mert szakított velem,a Valentin nap,a régi barátaim,a nap amikor elszöktem otthonról,ahogy a szüleim ordibáltak velem,amikor elrabolnak,majd mikor lerántom elrablóm maszkját,Louis,amikor elmondta,hogy az apám meghallt,amikor Louis haza engedett,a kocsiban hazafelé,majd a csók ami elcsattan közöttünk...................Bip-bip-bip-bip!!!hallatszott a háttérből.
Az állom képek kezdtek elhomályosodni,majd miután teljesen eltűntek kelletlenül nyitottam ki szemeim.
A sötétítőn beszűrődő napfény elhomályosította látásom,majd pár pislogás után felmértem környezetem.
A szobámban fekszem teljesen egye....várj mi?!
-Louis!Te mi a fenét keresel itt?-kérdeztem kissé kétségbe esetten.Egyrészt,mert kimondottan szarul festek mikor felkelek,másrészt....várjunk nincs másrészt.Mi a faszt csinál itt?
Az íróasztalom előtt ülő fiú ijedten kapta fel fejét a hangomra,majd egy kis mosollyal jutalmazott.
-Éhes voltam.-feleli vállát rándítva.Höh??Mi az,hogy éhes volt?
-És a füzeteimet eszed vagy mi a szar?!-csattantam rá.Louis szeme sötétebb színre váltott,gondolom hang magasságom miatt és felállva a székről elkezdett felém közeledni.
-Nem Maggie.Ha megenném a füzeteidet,miből tanulnál?Nem szeretném ha ilyen butus maradnál.-mondja és megborzolja a hajam.Köztudott,hogy a lányok hajához TILOS mondom TILOS hozzáérni.
Hát ennek most vége!!
-Louis Kibaszott Tomlinson!!!Mi a szart keresel a szobámban?És ezt miért kellett?!-ugrottam ki az ágyból és ellöktem magamtól,hogy a fűrdőbe rohanjak.Színte kitéptem zsanérjaiból az ajtót és a tükör elé lépve elkezdtem igazgatni a madárfészket a fejemen.Ezt a tincset ide,ezt meg ide ezt vissza erre az oldalra.Oké,fogjuk rá.Megfordúltam,hogy visszamenjek ruháimért,de nekiütköztem egy kemény melkasnak.
Gyorsan egy lépést hátráltam,majd szikrázó szemekkel néztem fel Lou-ra.
-Te mi a faszt vigyorogsz?-csattantam rá megint,de válaszúl csak még szélesebb mosoly terült szét arcán.
-Tudod,Maggie.-kezdte-Én mindig úgy gondoltam,hogy te egy kiegyensúlyozott nő vagy,de most,hogy jobban ismerlek,háááááááááát.
-Mit jelentsen az,hogy ismersz?Nem tudsz te rólam az ég világon semmit.-mondtam határozottan.
-És még csak gondolkodni sem tudsz,mert az agyad helyett a farkad irányít,mint minden pasit.-vigyorogtam önelégülten.Úgy gondolom magasra emeltem előtte a lécet.Lou elképedve bámúlt rám,de most sem állt el az ajtó elől.Szeme körbejárt a helyiségen,majd egy kissé ilyesztő mosollyal visszanézett rám.
-Most meg min vigyorogsz már megint?-ordítottam.Fogalmam sincs mi bajom lett így hírtelen.Hiszen ha jobban átgondoljuk ezt a dolgot,nem tett semmi sértőt.Nem tudom,de most valahogy jól éreztem magam.........így,hogy ordibálok valakivel.Akkor a dühöm igazából nem is rá irányúlt?-kérdeztem tudatalattim.Ezt már soha nem tudom meg,mivel Louis keze derekam köré csavarodott és lábaim elhagyták a  talajt.
-Hűtsük le a bestiát.-mondta tréfásan és elkezdett befelé cipelni a fűrdőbe.
Hiába küzködtem ellene,ahogy próbáltam szabadúlni szorítása erősödött derekam körül.
-Ne.....Lou tegyél le!-visítottam miután rájöttem mit akar.Bár ekkor,már mindegy volt.
Lou megnyitotta a csapot és betolt a zuhanyrózsa alá.Visítottam,mert a víz hideg volt és,mert ez a "játék" egyáltalán nem tetszett nekem.
-Lou engedj el!-ordítottam neki,de csak még beljebb tólt.Elcsavarta a csapot és immár a hideghez meleg víz keveredett,ami már nem is volt olyan szőrnyű.
-Hogyne.Aztán visítasz tovább mint egy őrült.Nah,még csak az kéne,hogy elengedjelek.-nevetett.
Hirtelen elhatározásból megfogtam a kezét és egy mosoly kíséretében berántottam magam mellé.
-Mi a.......most ezt muszáj volt?-kérdezte dühösen.Arca láttán kitőrt belőlem a nevetés.
Szeme kitágúlt,haja az arcába lógott és olyan hülye képet vágott,mintha kínoznák.
-Azt hittem Zayne haja nem bírja a vízet,de mostmár látom tévedtem.-nevettem képébe.-Lou megragadta karjaim és lassan,de biztosan elkezdett hátrafelé tolni.
-Zayne?-kérdezte és egyre közelebb húzott magához.
-Én..izé,csak....-habogtam,de nem tudtam egy normális szót sem kinyögni.Nem is kellett.
Lou nekinyomott a csempének és közelebb hajolt hozzám.
-Tudod.........ez így nem fer,hogy Zayn-nek adsz becenevett.Nekem is adsz vagy  tán már nem is emlékszel rám?-suttogta fülembe.Lehellette csiklandozta fülcimpám,amibe kicsit beleremegtem.
Lou egy apró csókot lehelt fülcimpámra,majd ajka lejebb siklott nyakamhoz.
-Lou,én.....-kezdtem,de belém szorúlt a levegő,ahogy megéreztem száját a nyakamon.
Ajka nyakam és álam találkozásához értek.Szív verésem felgyórsúlt,miközben Lou apró puszikat hagyott maga után.
Fejem félrehajtottam,hogy Lou jobban elérje nyakam.Fogai súrolták a puha bőrt,majd feljebb vándoróltak vissza a kiindulási pontra.
Ziháltam érintése nyomán és láttam rajta ő is ugyan így érez most,mint én.
Vágytam csókjára,bár tudtam nem szabadna.
-Louis..............é...én nem akarom.-húztam el a fejét nyakamtól
-Sssss-csitított,majd ajkai közeledtek felém.
Éreztem lehellettét közel számhoz,mégis tudtam tétovázik.Arra vár,hogy mit mondok?
Nem!A következő pillanatban Lou ajkai hatalmába kerítették enyéimet.
A csók gyengéd,mégis perzslő volt.Beindított bennem valamit,amivel nem tudtam betelni.
Lou teljesen nekinyomot a zuhanykabinban lévő nyempének és testét nekem szorította,elzárva a szabadulás útját.De én már nem akartam szabadúlni.Én csak őt akartam érezni.......közel magamhoz.
Lou egy pillanatra megszakította csókunk és hátrébb lépet a csempétől.
-Ugorj-suttogta zihálva.Bizonytalan voltam,de tettem amit mondott.
Lábaim csípője köré fontam és erősen szorítottam lábaim,hogy le ne essek.
Lou kezei combom alsó részénél tartottak,így már engedtem szorításomon.
Visszanyomott a csempézet falhoz és szája ujra rátalált enyémre.
A csók teljesen hiperaktívvá vált,már nem tudtuk irányítani.Nyelve keményen behatolt számba,majd amint rátalált enyémre összegabajodtak.Ziháltam,alig kaptam levegőt,de mégsem akartam abbahagyni.
Tudtam,hogy ez rossz,hogy nem szabadna ezt tennünk,de már nem bírtam leállni.
Mintha egy másik dimenzióba repültünk volna,csak ő meg én.
Lou keze fenekemre tapadt,majd egyre inkább szorította azt.
Akaratom ellenére egy nyögés szakad ki számon,mire Lou közelebb nyomta magát hozzám.
Éreztem keménységét,ami alig várta,hogy kitőrhessen.
Megijedtem.Én ezt még nem akarom.Nem így,nem vele,nem most.
Zihálva toltam el magamtól Lou-t aki értetlen fejjel nézett rám.
-Sajnálom,é..én nem-suttogtam és lekászálódtam öléből.
-Hé,semmi baj.Nem kellett volna rádmozdúlnom.Az én hibám.-mondta.Óvakodva felnéztem rá,de úgy tünt tényleg komolyan gondolja.
Mi van?Neki ez az egész semmit sem jelentett?Csak kihasznált?És ha megtörténik?!
A zuhany rózsa még mindig engedte ránk a vízet,észre sem vettem,hogy még megy.
Elzártam a csapot és kimásztam a törcsimért.Egyikőnk sem szólt semmit.A csend magába fogadott minket.
Odadobtam Lou-nak egy törülközőt közben elkezdtem szárazra törölni a hajam.
Amint sikerült a víz naggyát kidörgölnöm a hajamból,hátranéztem Lou-ra.
-Én lent leszek.Ha kész vagy gyere utánam.-mondta egy kínos mosollyal az arcán.Bólintottam,majd amint Lou elhagyta a fürdőtt visszamentem a szobámba és lerogytam az ágyra.
Az ég szerelmére,hogy lehettem ilyen felelőtlen?És ha megtőrtént volna,akkor is bocsánatott kér,hogy nem akarta?Fáj arra gondolni,hogy csak egy eszköz vagyok neki,de az a baj,hogy én nem szeretnék csak egy eszköz lenni.Én szeretnék lenni a .....a........fogalmam sincs mit akarok tőle!
Kurvára kikerülhette volna!Rohadt dühös vagyok rá,mert nem hagyta abba,amikor kértem és dühös vagyok magamra is,mert megengedtem,hogy eddig fajuljanak a dolgok.
Le kell nyugodnom.Nem mehetek le,így.
Felkelltem az ágyrol és felvettem a mára kikészített ruhám.
Klasz,a pizsim teljesen elázott és még csak melltartó sem volt rajtam.Azt a ......remélem,hogy nem látszott átt.
Szárazra töröltem magam és felöltöztem.Gyorsan feltettem egy alap sminket és nagy levegőt véve,elindúltam a földszíntre.



1 megjegyzés:

  1. Sziaa:)) Díj vár rád:D :3 http://www.minden-okkal-tortenik.blogspot.hu/p/awards.html ♥

    VálaszTörlés