2014. március 25., kedd

15.rész:Csak ezt ne.... nekem végem

Sziasztok.Hetekbe telt,de ime megérkezett a 15-rész.Remélem tetszeni fog nektek,de ha nem az sem baj csak jelezétek.Pipáljatok,kommizatok vagy írjatok a rész alá,mind1 csak tudni szeretném mit gondoltok a részről...Nem húzom tovább az időt jó olvasást sziasztok.








Amint leértem a konyhába vettem az irányt,hogy öszeüsek valami könnyű reggelit.
Lou az egyik széken ülve nyomkodta a telefonját,mit sem törődve vele a hűtőhöz mentem.
Sajt,tonhal,ketchup,kifli,párizsi............aha csinálok meleg szendvicset.
Kivettem minden hozzávalót a tonhalat kivéve (azért nem igazán rajongok),majd nekiálltam szendvicsem elkészítéséhez.
-Kérsz te is?-néztem át a vállam felet Lou-ra aki egy bólintással elintézte válaszát.
Ritmusosan pakolgattam egybe a dolgokat,majd betettem a melegszenya sütőbe.
Hamar készen lett a reggelink,amit csendben fogyasztottunk el.


*****


Már vagy két órája az udvar dekorálásával foglalkozom.
Fogalmam sincs minek ennyi lampion a medence köré,de Louis azt mondta,akkor lesz klassz a buli ha a dekoráció is üti a lécet.
Hát jól van............már az utolsó sor lampionnál tartottam,(sajnos muszáj volt felállnom egy létrára,hogy elérjem a kötelet amit Lou kötött az oszlopokra),amikor hangokat hallottam bentről.
De hát....Louis-on és rajtam kívül nincs itthon senki.Vagy mégis?
Gyorsan leszálltam a létráról és a hangok irányába siettem,egészen a nappaliig.
-Hát te?-kérdeztem meglepődve,megszakítva beszélgetésüket.Hihetetlen,nem gondoltam volna,hogy idejön ilyenkor(!)
-Gondoltam kell egy kis segítség.És milyen igazam lett Lou a kajákat pakolgatja és rád hagya a nehezét.-vigyorog nagyképűen.
-Szerintem aki ismeri Lou-t az tudja,hogy csak könnyű munkát végez.-nevettem el magam.
Tudtam,hogy Lou-t felidegesítettem kijelentésemmel,de hogy őszinte legyek nem igazán érdekelt,egészen addig amíg.........
-Igazán?Az előbb még a nevemet nyögted.Mit gondolsz(?) szerinted nem volt fárasztó az ölemben tartani téged?-kérdezte győztes mosollyal az arcán.Ha ez visszavágás akart lenni,akkor sikerült neki.
Arcomról azonnal lefagyot a mosoly és éreztem,ahogy lángba borul egész fejem.
Tekintetem a két fiú között cikázott.Egyik kérdő,másik önelégült fejjel nézett rám.
Ez nem lehet igaz!Hogy lehet ilyen szemét,hogy elkotyog minden titkot?
Nem beszéltük meg,hogy titok marad,mert azt hittem tudja,hogy nem szólhat róla senkinek(!)
Most meg....rohadt dög-sziszegtem magamban.
-Hiszen nem is feküdtünk le!-adtam hangot az igazságnak.Höh.....mit képzel ez magáról?!
-Nem,nem feküdtünk le.............de majdnem.-mondta perverz vigyorral az arcán.
-Pffff...........Rohadj meg Louis.-mondtam idegesen és otthagytam őket kettesben.
Ha annyira árulkodni akar,hát legyen,nem érdekel.Dühösen tértem vissza a lampionokhoz,majd felkapva az utolsó csomagot felmentem a létrára.
Ideges voltam Lou miatt,hogy ilyen pöcs fej lett és elárulta a személyes dolgainkat,ami csak kettőnkre tartozott.Annyira rángatta a madzagot,hogy az leszakadt és kezemben maradt a vége.
Hát ez remek!Most kezdhetem újra ezt a sort.
-Harrrrrrrrrrry!-ordítottam teljes torokból.Direkt Harry-t hívtam,hiszen Lou-t most éppen magasról leszarom és tudom,ha most meglátnám nem bírnám megállni veszekedés nélkül.
-Mi az?!Mi a baj?!-rohant hozzám Harry aggódó tekintettel.Szegény srác már lihegett.Aranyos,hogy így siet a segítségemre.
-Én...öhm...feltennéd ezt léci?-vigyorogtam le rá,mivel még mindig a létrán álltam.
-Csak ennyi?Már azt hittem nagy baj van.-mondta.Láttam ahogy kifújja a levegőt és lenyugszik.
Óvatosan lépkedtem le a létráról,nehogy leesek.Már csak három fok volt hátra,de hirtelen Harry felkapott és leemelt róla..
-Öhm...köszi.-adtam az arcára egy puszit,amit egy hatalmas vigyorral a képén meg is köszönt.
Hamar felkerültek az utolsó díszek is és már indultam volna befelé,amikor Harry visszahúzott.
-Figyelj.Mi van közted és Louis közt?-kérdezte komoly fejjel.
-Semmi!!Csak barátok vagyunk...fogjuk rá.-válaszoltam,de neki ez nem volt elég.
-Igaz amit mondott?Tényleng lefeküdtetek?
-Először is amit ő mond az csak hazugság lehet,másodszor pedig,akkor sem feküdnék le vele ha az életem múlna rajta.-válaszoltam higadtan.
-Akkor mi volt az az előbbi?Maggie az igazat akarom hallani.
-Én..mi...-kezdtem el dadogni.Harry figyelmesen várta mondandóm,már nem volt több időm.El kell kezdenem.
-Arra ébredtem,hogy a szobámban van.Kérdőre vontam,hogy mit keres a szobámban,ő azt mondta éhes és megborzolta a hajam.Én erre ideges lettem,leordítottam a fejét és berohantam a fürdőbe.
Utánam jött,majd a zuhany alatt kötöttünk ki.Inenntől már gondolom sejted......de komolyan mondom,nem feküdtem le vele.-emeltem ki minden egyes szót.
-Oké,csak azért mert azt tudnod kell Lou-ról,hogy......
Itt megszakította monológját az ajtó nyitódás.
-Na mivan?Jösztök?-kérdezte Lou.Harry megragadta a karomat és maga után húzva vezetett be a konyhába.


******

Már mindennel készen voltunk és a vendégek is kezdtek szállingózni.
Az 1D minden tagja megérkezett már,és Lottie-val is beszéltem.
Mondjuk azt,hogy eléggé lebasztam,mégis mit gondolt,hogy nem szól?......na mindegy.
Tekintetem végigvezettem a helyiségen.Egyre többen jönnek és alig ismerek közülük valakit........sőt,igazából senkit sem ismerek közülük.Mindenki kezében műanyag pohár és páran táncolnak a "tánc parketten".
Igazából a mi "tánc parkettünk" a nappali volt.Még délután a vendégek érkezése előtt eltologattuk a bútorokat,így a kanapé az ablak alá,az üveg dohányzó asztal pedig mellé került.
Úgy tűnik mindenki jól érzi magát.
A zene hangosabb lett és csak most vettem észre,hogy Zayn van a keverő pult mögött.
Jól nyomja. :D Már értem miért hívják Dj.Malik-nak.
A vendégek nagyja a tánc parketten volt,így elindultam a konyha felé valami harapnivalóért.
Nagy nehezen átverekedtem magam a tömegen és benyitottam a konyhába.
-A francba.........menjetek szobára!-zavartam ki két tinit akik egymás száját falták.
Megszeppenve rohantak ki a helyiségből én meg neveztve töltöttem magamnak egy italt.
Jack Daniels óhhh jehhhh!!!Hát ebből sem lesz kajálás.
Éreztem,ahogy a pia lecsúszik a torkomon végig égetve azt.
Ritkán iszok,akkor is csak keveset,de hé.....most szilveszter van szóval szabad.
Kidobtam a műanyag poharat a kukába és felkaptam a piát.Úgy egyszerűbb lesz berúgni ha rögtön az üvegből iszom.Meghúztam a piát,majd kicsit szédelegve mentem vissza a tömegbe.
Leültem a kanapéra és úgy ittam tovább,de amint megláttam egy ismerős arcot gyors léptekkel elindultam felé.
-Jack?-kérdeztem meg túlkiabálva a zenét.Nem gondoltam volna,hogy eljön.Csak udvariasságból hívtam meg......de ha már itt van.Legalább nem leszek egyedül.
-Szia Maggie.Tök jó ez a buli.-ordította vigyorogva.Már egy ideje tuti itt lehetett tekintettel arra,hogy már totál K.O. volt a srác.
Nevetve bólintottam és a kanapéhoz ráncigáltam szegénykét.



*******

Egy ideje már döntöm magamba a piákat.Épp,hogy megiszom rögtön újra tele lesz a poharam.
Mivel nem igazán szoktam inni hamar megéreztem a szesz hatását......minden forog körülöttem ha leülök,így  már a tánc parketten hülyülünk Jack-el legalább 2-órája.
Eddig úgy gondoltam,hogy egy nyomulós fasz fej akinek csak arra kellek,de meglepő módon jó fej srác.
A (zene) átváltott,mire mindenki visítozva rohant a tömegbe táncolni.
Az emberek minden honnan bekerítettek minket,így menekülés híján megadtam magam a zenének.
Csípőm ringatózni kezdett és egyre jobban a táncba merülve kizártam a külvilágot,csak a zenére figyeltem.
Nem érdekelt,hogy nem tudok táncolni vagy,hogy ki mit gondol.Testem minden porcikája a zenére öszpontosított,elfeledtetve velem a körülöttem lévőket.
Hirtelen két kar fonta körül derekam.Kicsit megijedtem,de hátrapillantva a vállam felett megnyugodtam,hogy csak Jack az.Folytattam a táncot,most már kicsit erotikusabban.Ahogy csak tudtam úgy dörgölőztem Jack-hez.Látszólag tetszett neki a kis akcióm,ami valljuk be...nem volt semmi.
Éreztem ahogy Jack egyre közelebb préseli magát hozzám és kicsit talán tetszett is reakciója.
Szembefordultam vele és átkarolva a nyakát,hozzádörgölőztem.
Szájából egy jóleső sóhaj szakadt ki ami megmosolyoghatott.Jókedvemet az rontotta el,hogy átnéztem Jack válla felett.
Louis állt a falnál és tekintette minket páztázot.Szemében dühöt,sértetséget és szomorúságot(?) véltem felfedezni.
Hirtelen egy nagyon hülye ötletem támadt.
A zene ritmusára vonaglani kezdtem Jack karjaiban miközben végig Lou tekintetét kerestem.
Fogalmam sincs miért,de muszáj volt féltékennyé tennem......ami valószinűleg sikerült is,mert a kis répa imádó,dühös tekintettel sarkon fordult és elhagyta a helyiséget.
Magamban egyszerre tartottam viccesnek és meggondolatlannak cselekedetem,de elhessegetve gondolataimat  folytattam táncomat.


***Louis szemszöge***


Láttam amint Maggie egy ismeretlen pasival dumál,nem emlékszem,hogy meghívtuk volna.
Bár ez egy buli és ilyenkor jönnek meglepetés vendégek is.....de akkor sem tetszik,ahogy az a fasz kalap minden oldalról perzseli tekintetével.Gondolataimból a visítozás szakított ki.Körbenéztem a helyiségen és meglepő,hogy sem a zene változást,sem azt,hogy az emberek lökdösődve próbálnak a táncparkett felé sietni,.............egyiket sem vettem észre.
Nagy nehezen sikerült kiszúrnom azt a személyt akit egész nap taszítottam magamtól.
Maggie egyre közelebb feszítette testét az ismeretlen srácnak amitől azt hittem majd fel robbanok.
Már épp indulni akartam,hogy leállítsam ezt a szarságot,amikor Maggie felpillantott rám.
Azt gondoltam,hogy most már minden rendben lesz,mert a táncot abbahagyta,de nem.
Tekintete mintha kereste volna enyémet,majd mikor végleg megállapodott szemeimnél újra mozogni kezdet.
Ez a tánc más volt,egyáltalán nem fogta vissza magát,sőt....minden mozdulata erotikát sugárzott.
A szemembe nézet és úgy vonaglott tovább.Csípőjét egy folytában hozzádörgölte az ismeretlenhez,ami mit ne mondjak,még engem is felizgatott,de ez az érzés semmi volt ahhoz képest amit igazán éreztem miatta.
Eddig belegondolni is fájt,hogy mással van,de most hogy látom is.......belülről széttép ez az érzés.
Nem bírom tovább nézni,hogy mit művel...........idegesen megfordultam és kisétáltam a helyiségből.
Dühös voltam rá,amiért ezt csinálta.Én nem így ismertem meg ezt a lányt.
Azt hiszem.....csalódtam benne.
Nem akartam,hogy valamelyik fiú kérdőre vonjon,így inkább felsprinteltem az emeletre.
Már amenyire ilyen ittas állapotban csak tudtam.Ami azt jelenti,hogy ide oda dőlöngélve próbáltam felhúzni magam,a korlát segítségével.Nagy nehezen felverekedtem magam az emeletre,majd gondolkodás nélkül benyitottam az egyik szobába.
-Bocs..skacok..ne..nem...t...tud..tam,hogy ...van...ak... itt.-mondtam csuklással küszködő hangon.
A szoba édes füstben úszott,míg a három srác elterűlve fetrengett a földön.
Ezeknek megártott a pia.Már épp fordúltam volna ki a szobából,amikor az egyik nagy nehezen feltápászkodott és elindult felém.
-Héééé.....nincs gáz tesó..-kuncogott és becsukta mögöttem az ajtót.
-Szeva a nevem Daren...ők itt Jared és Emmett.-mutatott rá társaira,akik feltápázkodtak és kezet ráztak velem.
-Hali..én Louis-vagyok.-mutatkoztam be mikor végre abbamaradt a csuklás.
-Nyúzotnak látszol....nem kérsz egy slukott?-kérdezte meg asszem Jared,felém nyújtva egy cigit.
Előszőr vissza akartam utasítani mivel nem igazán rajongok a cigiért,de aztán eszembe jutott Zayn,hogy őt megnyugtatja a cigizés.Végülis....egy szálltól nem lesz semmi bajom,nem fogok rászokni és most amúgy is meg kell nyugtatnom magam.Amit lent átéltem........
-De kösz-válaszóltam és lehuppantam Emmett és Daren közé az ágyra,míg Jared a földön helyezkedett el.
A cigi már vagy három kört megtett közöttünk,mire valami furcsa ízt éreztem meg a számban.
Persze már régebben én is kipróbáltam a cigit és most,hogy jobban belegondolok nem ilyen volt az íze.
-Srácok ez milyen cigi......nem szívtam még ilyet.-kérdeztem meg végignézve rajtuk.
A szemem furcsa szineket játszott le előttem,úgy éreztem még soha életemben nem voltam ilyen boldog.
-Hát füves.....mégis mit gondoltál???-nevetett rajtam Jared.
Mi van!!??Ezek füves cigit adtak nekem.Faszom....ez kurvára nem én vagyok.
Hogy lehettem ilyen hülye?Hiszen nem is ismerem őket!!
-Mi a fasz?!!-ordítottam le őket.-Rohadt köcsögök,hogy adhatatok nekem ilyen szarságot!
Hiába....mindegyikőjük szája mosolyra húzódott.Valószínűleg fel sem fogták a kockázatokat.
Daren sunyin elmosolyodott és ekkor.....ekkor vettem észre,hogy a függöny lángra kapot.
A cigitől émejegtem egy kicsit,mégsem voltam anyira kába mint ők.Cselekednem kellett.
Míg azok a hülyék azt énekelgették,hogy ég a gyertya ég,én berohantam a szobához tartozó fürdőbe és teleengedtem egy lavort vízzel.
Egy hajszálon múlott,hogy a tűz elérje a plafont ezért fogtam és a lavor tartalmát a függönyre borítottam.
Hatalmas füst csapot fel és a fiúkkal nem foglalkozva kinyitottam az ablakot.
-Ti normálisak vagytok?!!És ha nem tudom eloltani!?-ordítottam le a fejüket.
Ők nevetve dőltek el az ágyon kivéve Emmettet aki visítozva ugrált egyik lábáról a másikra.
-Ááááá....Megégetet!!Ez kurvára fáj!!Anyúúú segítsss!!!-nyüszítette.
Gyorsan melléléptem és berángattam a fürdőbe.
-Tartsd itt a kezed,megértetted?-parancsoltam rá szegény gyerekre,aki megszeppenve bólintott.
Két perc múlva bekötött kézzel vezettem vissza a szobába.
A látvány megrémített......
A függönyt ellepték a lángok,amik már átterjedtek a szekrényekre is.A fiúk eltüntek a szobából...már csak ketten maradtunk bent a lángok között.
-Zavarj ki mindenkit a házból!Senki se maradjon bent!-ordítottam Emmett-nek.De a fiú meg sem moccant,ilyedten bámúlt a lángok közé,ahol már mindent ellepet a tűz.
-Indúlj már!!-löktem meg indulatosan,aminek meglett a hatása.Emmett kisietett a szobából és ordítozva nyitogatott be a szobákba.
-Ééég a hááááz!!!!!Mentsétek az életeteket!!!
Kisiettem a szobából le a földszintre,ahol látszólag senki sem vett észre semmit.
-Húzzatok ki innen ég a ház!!!-próbáltam túl ordítani a zenét,de reménytelen volt.
Odarohantam a dj pulthoz és Zayn kérdő tekintetét semmibe véve kirángattam a dugókat a hangfalakból,ezzel elnémítva azokat.
-Ez mi a faszra volt jó!-kiabált le Zayn ,de nem is figyeltem rá igazán,inkább megemelve a hangom megszólaltam.
-Figyeljetek.A ház felgyúllad,ha szeretnétek megtartani a szerencsétlen életeteket húzzatok el innen,de most rögtön!!-ordítottam.Mindenki úgy nézet rám mint egy őrűltre egészen addig,amíg az emeletről visítozva rohantak le az emberek Emmettel a végén.
Erre mindenki felfogta végre,hogy nem kamuzok és lökdösődve rohantak ki a házból.
Mire a társaság háromnegyed része kiért a tűz már a földszinten lobogott tovább.
Mindenki meggyorsította lépteit és 5 percen belül már mindannyian kint álltunk a háztól biztonságos távolságra.
-hívta valaki a tűzoltokat?-kérdeztem meg ingerűlten,mire választ a szíréna adott.
 A tűzoltok megkezdték a ház oltását,míg én a tömegben lögdösődve kerestem azt a személyt akinek most a legnagyobb szüksége lehet a barátokra.
Maggie az ismeretlen srác és a banda többi tagja társaságát "élvezte"......bár ezt mondhatnám.
Szemei könyben úsztak,arca kipirosodott volt és láttam rajta,hogy reszkett.
Niall karjai között sirdogállt,amíg oda nem értem.
-Oké,most már átveszem.-mondtam nyugodtságot színlelve és átkaroltam a vállát.
Nyugtató szavakat suttogtam a fülébe nem nagy sikerrel.A ház még mindig éget és a tömeg mintha gyarapodott volna.Igen.....mindenki azt figyelte,hogyan ég el egy otthon,ami menedéket adott ennek a gyönyörű teremtésnek.

***

Már 1 órája oltják a tüzet,aminek hatására már majdnem kialudt.
Maggie kicsit megnyugodot,de még mindig könnyek folynak le az arcán.
Eddig mindenki csendben figyelte a tűzoltók munkáját....egészen eddig.
-A háznak annyi,Most hol fogok lakni?Mi lesz a holmimmal?Anyám ki fog nyírni......-kezdett el zokogni szegény lány.
-Nyugi Maggie nem lesz semmi baj.Az anyukád megfogja érteni,hogy miért akarsz hozzájuk költözni és akkor.....-kezdte el Niall,de Maggie félbeszakította.
-Nem!!!Nem fogok elköltözni,nem akarok az anyám nyakán élősködni.Most nyírtam ki a házát,ami tuti nem 2 dollár volt.....nekem végem.-suttogta elhalló hangon.
Fájt őt így látni.Ilyen szomorúnak....ilyen törékenynek.Szeretnék neki segiteni,de fogalmam sincs mit tehetnék.Megfordúlt a fejemben,hogy elmondom neki az igazat.....de mit fog tenni ha megtudja??
Nem akarom magamtól eltaszítani,de hazudni sem akarok neki.
Félek,hogy elveszíthetem őt,de az igazságok mindig kiderülnek és ha nem én mondom el neki,akkor elmondja más.Amit nem akarok.....muszáj megkockáztatnom barátságunkat.
-Az én hibám.-mondtam szinte suttogva,lesütött szemekkel.Éreztem,hogy mindenki engem bámul,de most nem törődtem velük.Csak egy személy véleménye érdekelt.
-M...mi?-kérdezte Maggie,mire felpillantottam rá.
Az érzelmek kitörni készültek belőlem,amiket próbáltam visszaszorítani.
-Az én hibám volt,hogy felgyulladt a ház.Megállithattam volna,de nem tettem.Maggie....én is ott voltam amikor a tűz megindult.......





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése