2014. február 18., kedd

13/1:rész:Szilveszter előtti napok.....

Sziasztok.Meghoztam az új részt,remélem,hogy tetszeni fog.Mivel nem igazán mondott senki semmit a szereplőváltásról,úgy döntöttem marad Ariana(Maggie).Mind1...remélem,hogy bejön nektek ez a rész és,hogy írtok alá pár komit.A következő rész egy gyors előrész lesz amiben majd pörögnek a napok.
Aztán még a kövi részben megjelenik a szilveszter kezdete.Nem húzom az időt jó olvasást.Sziasztok.







Amikor újra kinyitottam a szemeim már reggel 8 óra volt.Az álom nem tért vissza miután újra elaludtam,de így is éreztem a hatását.Libabőrös lettem a gondolatára,utoljára kiskoromban álmodtam ezt,de nem emlékeztem rá,hogy ennyire megrémített volna.Még mindig fáradt vagyok,de tudom,hogy muszáj felkelnem.
Nagy nehezen kimásztam a pihe-puha ágyikómból és egy váltóruhával bementem a fürdőszobába.
Letettem a ruhákat a csap melletti kis szekrényre és elkezdtem levetkőzni.
2 percen belül már a csobogó zuhany alatt álltam.
A meleg vízcseppek lassan folytak végig testemen egészen a zuhanykabin tálcájáig.
Bevizeztem a hajamat és kinyúltam a kis szekrényhez a samponért.
A hajamba nyomtam egy jó adagot és amint megéreztem,hogy kezd lefolyni,elkezdtem felhabosítani.
A hajam tele volt habbal,egészen addig amíg a zuhanyrózsából áradó víz le nem mosta azt.
Miután visszahelyeztem a sampont a helyére a kezemmel kitapintottam a tusfürdőt is.
Már nyomtam volna a kezemre amikor észrevettem,hogy ez a babaolaj.
-Hoppá. :D Visszatettem a babaolajat és most már kikukucskáltam a zuhanyzóból,hogy ne tévesszek megint.
Amint elértem a tusfürdőt visszabújtam a zuhanyfüggöny takarása mögé.
Jól felhabosítottam a kezemben a tusfürdőt és elkezdtem magamra dörzsölni a folyékony masszát,majd miután leöblítettem kiléptem a zuhanyzóból és feltekertem magamra a virág mintás törölközőmet.
A tükör melletti konnektorba bedugtam a hajszárítót és elkezdtem kifésülni azt a hatalmas szénaboglyát amit a hajamnak nevezek.
Miután "sikeresen" rendbeszedtem magam lesiettem a konyhába.
A hűtőben nem találtam semmi normális kaját,pedig most tényleg éhen halok.
Muszáj leszaladnom a kisboltba.Lustán kimentem az előtérbe és miután felvettem a csizmám és a kabátom kiléptem a házból.Majd vissza amint eszembe jutott,hogy elfelejtettem pénzt hozni.
Miután újra kiléptem a ház ajtaján és bezártam az ajtót,elindultam a boltba.
Cikáztak a fejemben a gondolatok.
Vajon anya és Thristan tényleg örül a pici érkezésének?Biztonságban lesz velük?Ááááá.....hogy is gondolhatok ilyet persze,hogy örülnek neki és azt is tudom,hogy velük lesz a legnagyobb biztonságban,olyan hülye vagyok.Ha anya nem lenne ilyen boldog biztos,hogy nem engedte volna meg,hogy egyedül lakjak itt....és akkor a szilveszter is ugrott volna.Úristen a szilveszter!!!!!Gyorsan beütöttem a gyors hívásba Lottie számát és vártam,hogy felvegye.
Már 10-szer kicsengett és már a bolt is feltűnt a szemem ellőtt,de Lottie még mindig nem vette fel.
Hagytam neki egy hang üzenetet,hogy hívjon fel amint tud  és beléptem a kisbolt ajtaján.
-Jó reggelt.-köszöntem vidáman Jack-nek.Ő amint észrevett kilépett a kassza mögül és kedélyes mosollyal mellém lépet.
-Szia Maggie.Miben segíthetek?-kérdezte vidáman.
Jack nem sokkal idősebb nálam kb. 20 éves lehet.A haja korom fekete és jól kiemeli tengerkék szemét.
Pár hónapja ismertem meg amikor elkezdett itt dolgozni......sajnos azóta mindig bepróbálkozik amint meglát.
-Köszönöm szépen,de elboldogulok egyedül is.-válaszolok és kitérek az útjából a zsömlék felé elindulva.
Leszakítottam egy zacskót és beletettem 5 db zsömlét,Jack pedig követett,ez eléggé idegesítő.
-Mit csinálsz?-kérdeztem meg tőle miután követtet a fagyasztóhoz is.
-É-én csak......gondoltam itt leszek ha mégis segítségre lenne szükséged.-mondta rossz fiús mosollyal.
Fáradtan bólintottam és kivettem egy zacskó fagyasztott krumplit,majd mentem tovább a tejtermékekhez.
-Hogy telt a karácsony?-kérdezi meg egy perc hallgatás után.
-Egész jól.-felelem kitérően,hogy ne kérdezzen többet.Elvettem egy doboz tejet és tovább indúltam az édességekhez.
-Hogy.hogy dolgozol szilveszter ellőtt?-kérdeztem meg váratlanul.
Jack hirtelen megállt mögöttem és mivel kezdett érdekelni ez a dolog én is megálltam.
-Hát....úgy gondoltam egy kis plusz pénz soha nem árthat és persze már rég nem láttalak,szóval bejöttem.-felelte vontatottan egy szégyenlős mosoly kíséretében.Mi?!Honnan tudta,hogy bejövök?!
-Ne gondolj semmi rosszra csak gondoltam hátha szerencsém lesz és bejössz valamiért.-teszi hozzá sietve,mintha tudta volna mire gondolok ez ijesztő....Figyelem kívül hagyva őt elkezdtem keresgélni az édességek között.A kosárba dobtam egy táblás milkát,három csomag chips-et(sajtos,ketchup-os,paprikás),és már csak egy valamit hiányoltam amit nem találtam sehol,szóval kínos mosollyal,de  megkérdeztem Jack-et.
-Hol tartjátok a nyelv festős nyalókát.-kérdeztem vonakodva.Jack arca kipirosodott a szeme felcsillant és mosolyogva elindult a sor végére,majd miután megmutatta belemarkoltam a dobozba és elindultam a kasszához fizetni.
-Ennyi lesz?-kérdezte Jack a kassza mögött állva.Én bólintottam és sietve kifizettem a pénzt.
-Valamikor találkozhatnánk-ajánlja fel mielőtt kilépnék az ajtón.Hirtelen felindulásból ezt válaszoltam.
-Szilveszterkor lesz nálam egy buli ha van kedved ugorj be,email-ben elküldöm a címet.-mondtam és amint bólintott kisiettem az útcára.Úristen mit műveltem?!Tuti,hogy eljön!A francba gondolkodnom kellett volna mielőtt megszólalok!!Oké,de legalább nem leszel vele kettesben.-nyugtatott meg a tudatalattim.
Hazafelé tartva megcsörrent a telóm.
-Szia Lottie!Már alig vártam a hívásod.-szóltam bele boldogan miután felvettem.
-Szia bocsi,hogy nem vettem fel,de egy barátommal voltam.Mellesleg most is vele vagyok csak most épp kiment szóval mond gyorsan,hogy mit akarsz.-siettetett kedvesen.Aha egy "barátjával " van.Ugyan Lottie engem nem versz át tudom,hogy egy pasiról van szó-gondoltam kuncogva,de gyorsan a lényegre tértem
-Na az van,hogy fogalmam sincs,hogy mit kéne vennem szilveszterre és szerettem volna veled beszélni,hogy mégis mennyien leszünk?-hadartam el gyorsan egy levegőre.
-Figyelj Maggie.Mondtam,hogy hamarabb lemegyek és együtt megvesszük a szükséges dolgokat,de le kell tennem,mert hallom,hogy jön visszafelé.suttogja a telefonba.
-Oké,de mennyien leszünk?-kérdeztem meg sietve
-Fogalmam sincs erről a fiúkkal kell beszélned,de tényleg mennem kell szia.-válaszolta és mielőtt bármit is mondhattam volna letette.Klassz most beszélhetek valamelyik dilissel.
Közben hazaértem és miután kipakoltam mindent a szatyorból előkerestem Harry számát.
Miután beütöttem a számot nagyot sóhajtottam és vártam,hogy felvegye a telefont.
Harmadik csörgésre beleszólt egy női hang
Halló!Itt Harry Styles telefonja.Ki keresi?-tudakolta meg kedvesen.Megdermedtem a hang hallatán.
Harry barátnője lenne?Nem az nem lehet miután bepróbálkozott nálam.Vagy mégis?Megcsalta volna a barátnőjét?A kérdések egyre jobban halmozódtam bennem,de a hang félbeszakított.
-Halló!!Kivel beszélek?
-Izé..én...elnézést.Maggie Withmore vagyok.Harry ott van?-kérdeztem meg félve
-Egy pillanat.-válaszolta és hallottam,ahogy Harryt hívja.
-Halló!-szól bele egy mély rekedtes hang.Kicsit rémisztő,de beleszóltam.
-Harry?Szia Maggie vagyok.
-Maggie!Szia.Mizu??Csak nem a múltkori ajánlatom miatt hívtál?-kérdezi meg vidáman
-Én...izé...nem!Csak azt szerettem volna megtudni,hogy mennyien leszünk szilveszterkor??-kérdeztem meg lesütött szemmel.
-Fogalmam sincs.Louis szokta szervezni az ilyen bulikat.Kérdezd meg tőle.Tudod a számát?-kérdezte meg
-Nem nem tudom.Te vagy az egyedüli aki megadta a számát.-válaszoltam összeszaladt szemöldökkel.
-Harry ki az a barátnőd?!Hívd meg hozzánk ebédre.-hallottam meg a háttérből egy női hangot
Miért hiszi mindenki azt,hogy Harry barátnője vagyok?
-Nem anya nem a barátnőm.-válaszolja Harry nevetve
-Bocsi.Na mondhatom a számát?-kérdezte meg kis idő múlva
-Igen.-lediktálta a számot és elköszöntünk egymástól.Bementem a konyhába és csináltam magamnak egy lekváros szendvicset.
Miközben ettem a kis papírfecnit nézegettem amire felírtam Lou számát.Most mi legyen?Felhívjam vagy ne?De ha nem hívom honnan fogom megtudni,hogy mennyien jönnek a bulira?És ha azt hiszi,hogy azért hívom,mert tetszik nekem?Nem,muszáj hívnom különben nem fogom tudni miből mennyi kell.
Bepötyögtem Lou számát és amint felvette beleszóltam.
-Halló!-hallottam meg egy ideges hangot a vonal másik oldalán.
-Szia Louis?Maggie vagyok.Harry adta meg a számod,remélem nem bánod.-mondom félénken várva a válaszára.
-Maggie?Szia,nem dehogy bánom.Mond mit szeretnél?-kérdezi és a hangja megváltozik.A hangos reszelős hang helyett egy sokkal nyugodtabb lágy hang beszél hozzám.
-Csak azt szeretném megtudni kb hányan leszünk a bulin?Tudod,hogy megvegyek minden szükséges dolgot.-mondom
-Kb 69 embert várunk,de lehet,hogy többen leszünk
-Aha.Várj mi?69?-akadtam ki.Miért pont 69?Mindenki tudja,hogy az mit jelent.Halk nevetést hallok a telefonból
-Louis,te kinevetsz engem?-kérdezem felháborodottan.
-Bocsi,csak hülyéskedtem-nevetett fel.Haha nagyon vicces :D...neki.
-Most komolyan akkor mennyien leszünk?-kérdezem mérgesen
-70 körül,de amint már mondtam lehet,hogy hoznak plusz embereket...szóval sokan.
-Köszi a pontos választ-fújtatok a telefonba
-Nincs mit,de mennem kell bocsi szia sok sikert a kaja beszerzéssel jó éjt.-hadarja és leteszi a telefont

******
A nap hátralévő része lustulással telt.Valahogy így:
Kaja,tv,facebook,kaja,szomorú film,vicces film,fagyi evés,pakolás,kajálás,zuhanyozás,ruhaválasztás másnapra.
Ebben a semmittevésben annyira elfáradtam,hogy 7-47-kor már az ágyat nyomtam.Lehet,hogy közbejátszott ebbe a fáradtságba a tegnapi rémálom?
Ezen gondolkodtam mielőtt elragadott volna az álomvilág.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése