2014. május 20., kedd

sziasztok........fontos!!!

Sziasztok.Sajnálom,hogy ilyen ritkán hozok részeket,de a suli és a tanulás mellett nem bírok ennyi mindent egyszerre :P
Most keltem fel nemrég,mivel amint hazaértem hulla fáradtan eldőltem a szőnyegen,(ami hülyeség mivel az ágy már csak egy lépésnyire volt tőlem)és bealudtam.
Most is teljesen fáradt vagyok,nincs erőm írni,holnap pedig megírjuk az utolsó matek témazárót,de már tanulni sem bírok,szóval.........fárasztó ez az utolsó pár hét a suliban.
Már elkezdtem írni a következő részt,csak ihletet meg erőt gyűjtök hozzá,hogy összetudjak hozni egy normális részt.
Beláthatatlan időn belül hozom a részt,remélhetőleg a suli után többet haladok majd a részekkel,majd kiderül,de ha nincs suli akkor idő,mint a tenger :D
Nem húzom tovább az időt csak gondoltam szólok nektek a mostani felállásról.
Köszi a megértéseteket,sziasztok :*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése