2014. szeptember 29., hétfő

Szünet....

Sajnálom drágáim,de megkell hogy álljak egy kicsit.
Tudom,hogy már nagyon vártátok a részt és azt is tudom,hogy sokat várattalak vele titeket,de még várni kell rá :(
Elkezdődött az iskola és nem csak nektek,de nekem is nehéz ezt végig csinálni(drámaian kifejezve önmagam).Megértem,hogy ezért most haragudni fogtok rám és tényleg nagyon sajnálom,de teljesen lefoglal a suli,olyan szinten,hogy Hétfőn,Kedden és Csütörtökön nulladikkal kezdek,ami az jelenti,hogy legkésőbb 7-re bent kell lennem és utána ezt követi még minimum 8 óra...teljesen kifáradtam.
Igyekszem rendbe tenni a dolgaimat az iskolával és a magán életemmel egybevéve,hogy minnél hamarabb jelentkezhessek nálatok még több érdek feszítő résszel.
Nyugodtan mondhattok rám sértő szavakat,mondatokat,de akkor ide írjátok a blogba,hogy tudjam is ne csak a "hátam mögött"hangozzanak el a bántó szavak,én nem fogok senkire sem panaszkodni,vagy haragudni miatta.
Köszönöm megértéseteket.Igyekszem minnél hamarabb elrendezni a dolgaimat......
Szeretlek titeket,addig is boldog napokat kívánok minden drága olvasómnak....Sziasztok.


                                                                                                                        ***Timi***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése