2014. július 22., kedd

25.rész: Vissza az életbe

Sziasztok báránykáim!
Vissza értem a táborból és szuper volt,amint géphez kerültem elkezdtem írni a részt és szerintem nem lett semmi,de én a ti véleményetekre vagyok kíváncsi szóval kommenteket,feliratkozókat és pipákat várok egyaránt.Jó olvasást.Sziasztok.


                                                                                 ***Timi***





1-hét múlva (pénteken)

1 hét telt el azóta,mióta bekerültem a kórházba.
Néha rám tört a hány inger és émelyegtem is,de azon kívül nem nagyon volt semmi bajom,az orvos szerint ez megszokott az agy rázkódásnál,szóval nem foglalkoztam vele kifejezetten.
A fiúk minden nap bejöttek hozzám és próbálták elterelni a figyelmem,minden félével.
Pl: tegnap Harry-vel karaoke-ztam,azt mondta szuper hangom van és,hogy foglalkozhatnék a zenével,de nem hiszek neki,biztos csak kedves akart lenni,Niall megtanított sakkozni,aztán Liam megtanított megint,mert állítólag Niall rosszul tanított :D Nem kis hiszti volt belőle..........Zayn végre felfogta,hogy nem az ő hibája volt a baleset,azóta az este óta minimum 8-szor elmondtam neki,fárasztó is tudd lenni és Louis.......nos Lou-val nincs semmi,nagyon jól kijövünk egymással,mióta együtt vagyunk,még a gumi maciktól is próbál védeni,de nem nagyon megy neki,mivel egyik kedvenc édességem :D
Nagyon aranyos srác és minden dologban próbál segíteni és bár még nem történt semmi "olyan" dolog,megmutatta perverz oldalát is.
A rajongók szerint Harry a legperverzebb,de szerintem tévednek,nagyon nagyot tévednek!
Jut eszembe Harry!!Ma engednek ki a kórházból és ha jól tudom ő jön értem.Bár szerda óta nagyon furcsán viselkedik,nem is értem őt.Anya is bejött hozzám szerdán,és jól leszidott,mert én meg direkt nem akartam neki mondani,hogy kórházban vagyok,nehogy aggódjon.Persze Liam felhívta őt és mindent elmondott neki a balesetemről,így anya rögtön az első géppel jött Londonba.
És.........nagyon ismétlem nagyon nehéz volt átverni arról,hogy miért pont Londonban vagyok kórházban,mivel ő úgy tudja,hogy a házunk Párizsban helyezkedik el.
Igen,még mindig nem árultam el neki az igazat,de szerencsére jobban lefoglalta az,hogy a lánya egy kórházban fekszik,mint az hogy nem Párizsban.
Harry-vel nagyon sokat beszélgettek,de éppen ez a lényeg......amióta anya meglátogatott és dumáltak Harry-vel,valahogy minden megváltozott körülötte.
Annyira máshogy viselkedik velem,hogy már kezd megijeszteni,már nem úgy,hogy tényleg félek tőle,hanem csak a mostani viselkedése,annyira..........furcsa.
Ha lehet ezt mondanom még Lou-nál is többet jön be hozzám,és szerintem a fiúk nem is tudnak róla,hol járhat ilyenkor.Mindig hozz nekem valami édességet,de amikor rákérdezek,hogy miért,a válasza legtöbbször az volt,hogy beteg vagyok és a csoki mindent megold.
Akár melyik férfi orvos vagy ápoló jön be hozzám,hogy megnézze hogy vagyok,mindig hamar távoznak,mivel Harry úgy néz rájuk,mint valami gyilkos,aki ha hozzám érnek előhúzza fejszéjét.
Most is a "fejszés gyilkosra" várok teljes harci szerelésben,ami egy fekete cső naciból,egy halvány rózsaszín lenge pólóból és egy barna bőr dzsekiből áll.Beköszöntött a tavasz :D
Halk kopogást hallottam az ajtóm felől,majd egy "gyere" kiáltásom után belépett az illető.
Farmer nadrágja,mint mindig most is tökéletesen állt rajta,fekete Ramones pólójáról nem is beszélve.
Haja most sem volt beállítva,max néhányszor beletúrt,fején pedig ott volt pilóta napszemüvege,nekem is kellene olyat beszereznem,szerintem még jól is állna.
-Szia Maggs.-szakított ki bambulásomból,majd elém lépet és át ölelt.
Az illata valami elképesztő volt,már millió meg egy szer öleltük meg egymást,de ez a kölni vagy sprai,hüh......hát nem is tudom,de valami mennyei az illata.
Vissza öleltem,majd egy-egy puszi után el engedtük egymást.
-Indulhatunk?-nézet rám kérdőn,fél oldalas mosollyal az arcán.
Szinte belehalok abba a mosolyába,ilyenkor annyira aranyos tudd lenni,meg amúgy is,de csak baráti értelemben mondom,mivel nekem már ott van Louis és érzek iránta valamit,amit most még nem igazán tudok megfogalmazni,de higgyétek el.........elképesztő érzés.
-Igen,mehetünk.Csak a táskám......-fordultam vissza a BŐRÖNDÖMHÖZ! ,ami telis-tele volt ruhákkal.
A fiúk egy életre való ruhát be hoztak nekem,nem csak egy hétre.Már nyúltam volna a bőröndért,de Harry finoman a kezemre csapot és nevetve elhúzta előttem a guruló "ruhás szekrényt".
Hitetlen kedve megráztam a fejem,majd Harold után indultam,akit a liftnél értem utol.
-Harry,ne siess már ennyire.-szálltam be mellé és nevetve oldalba löktem.
-Én nem sietek,te vagy túl lassú.-nevetett ki.Oké,Harold,ha harc,hát legyen harc.
Később még ezt megbánja.Leértünk a földszintre és miután kijelentkeztem,indulhattunk is haza.
Az út csendben telt,Harry a vezetésre koncentrált én meg azzal foglalkoztam,hogy mi fog rám várni otthon.
Kíváncsi vagyok,mennyire hiányoztam nekik,mert attól,hogy minden nap meglátogattak az még nem azt jelenti,hogy hiányoztam is.
Nem számítok semmi féle meglepetés bulira,mivel olyan csak a filmekben létezik,de azért örülnék neki,ha mind annyian az ajtóban várnának meglepetést kiáltva,de nem számítok rá,ááááá én nem,dehogy is. :D
Viszonylag hamar haza érkeztünk,majd kiszedve a bőröndömet a csomagtartóból elindultunk befelé
Kicsit csalódott voltam,amikor nem találtam senkit az ajtó közelében,szóval lemondva a meglepetésről,bementem a nappaliba.
Aha,viszont most dőlt el szomorúságom "vára" mivel tényleg kaptam meglepi bulit,kb 40 emberrel,akik közül szinte senkit sem ismerek,de azért jól esik,hogy mégis gondoltak rám.
Mindenki egyszerre kiáltotta azt a már annyiszor emlegetett szócskát(meglepetés),én meg kicsit megrezzentem a hirtelen jött hangoktól,majd vigyorogva siettem oda az öt fiú-hoz,akik rögtön csapat ölelést kezdtek.....amibe már én is bele tartozok.
Komolyan mondom ez olyan filmbe illő,mint egy megtervezett jelenet.Meglepi buli,annak aki kijön a kórházból,aztán ölelkezés,meg ott van Louis a PASIM(!),amit még mindig nehezen tudok elhinni,aztán ha jól sejtem a sok üveg piából nem marad semmi és mindenki totál részegen fog dülöngélni és ha most egy filmben lennék,leinnám magam a sárga földig és hagynám,hogy Lou lefektessen,de még ha le is iszom magam,akkor sem,még egyszer megismétlem...akkor sem(!) hagynám,hogy Lou megbasszon,most biztos nem,nem ma és nem úgy,hogy csak 1 hete vagyunk együtt.
Megköszöntem mindenkinek,hogy eljött és persze a srácoknak is,hogy bulit csináltak nekem,aztán mindenki magához vett egy műanyag poharat és ment amerre akart.
A nappalit még soha nem láttam így,a kanapé hátra tolva,a szoba sarkaiban hatalmas hang falak dübörögnek a zene ritmusára és egy keverő pult van kialakítva az egyik sarokban,amit természetesen már is elfoglalt a mi kis Dj.-nk Zaynie.Imádom,a zenéit és ez nem fog változni,egy jó darabig biztos,hogy nem.
Rögtön megragadtam egy piros pohárkát és már siettem is be a táncoló emberek közé.
Innentől ajánlott zene:(https://www.youtube.com/watch?v=7-7knsP2n5w)
Csípőm őrült mozgásba kezdett a zene bejárta minden porcikám.
Körülöttem vadul táncoltak az emberek,így én is rá kapcsoltam.Egyre gyorsabban és azt hiszem sexy-ben ráztam magam,amitől kicsit kimelegedtem,de nagyon élveztem a táncot.
Jobbra-balra riszáltam a seggem,majd megéreztem egy kezet derekamon,majd a kéz tulajdonosa halkan suttogni kezdet fülembe,amitől kirázott a hideg.
-Még meg sem köszönted,hogy bulit csináltunk-hallottam meg rekedtes hangját,amitől hevesebben kezdet verni szívem.A táncot nem hagytam abba,csak kicsit lelassultam,fejem hátra vetettem,majd mosolyogva csókot nyomtam kedvesem ajkaira,amit rögtön viszonzott is.Lassan elváltunk egymástól,pár cm választotta el ajkunkat egymástól,de egyikünk sem mozdult el,a szánk párszor súrolta egymást,amitől rögtön felpezsdült vérem.
-Én többet akarok.-suttogta ajkaimba.Kérdő tekintettel néztem fel rá.
-Mire gondolsz?-kérdeztem kissé rekedtes hangon,az élvezet,a vágy kezd elvakítani.....ez nem valami jó jel.
-Táncolj.-suttogta fülembe,majd gyengéden bele harapott fülcimpámba,amitől aprót nyögtem.
Még mindig háttal voltam neki,így tettem amit kért és elkezdtem mozogni,úgy hogy seggem hozzá érjen egyre dudorodó férfiasságához.Szívem hevesen vert,szinte füleimben éreztem,ahogy dobog.Kezeit nem vette le csípőmről,de én hátra mozdítottam enyémeket,míg egyiket a nyakába fűztem,másik "tök véletlenül" hozzáért farkához,amitől nyögött egyet és kicsit erősebben megszorította csípőm,ami belőlem is kiváltott egy nyögést.
Már kapkodva szedtem a levegőt az élvezettől,amit a felizgult látványa és az érintése ad,de még mindig ráztam seggem,ami egyre többször érintette növekvő faszát.
Még ruhán keresztül is érzem mennyire fel van izgulva és ez bármennyire is durva én is kezdek felizgulni.
Kezei fel-le kezdenek kalandozni testemen,amitől halk sóhajok hagyják el számat,hirtelen bele markol seggembe,mire akkorát nyögtem,hogy csodálkozom,senki nem vette észre.
Hirtelen szembe fordított magával és erősen szívni kezdte nyakam,miközben seggemet markolászta,az elképesztő érzés miatt csípőmet neki toltam ágyékának,aminek nyögés volt a vége.
Kezei becsúsztak pólóm alá és melltartómmal kezdett szórakozni,amit majdnem sikerült is ki kapcsolnia,de valaki elrántotta előlem.
Szemeim,miket eddig lehunyva tartottam felnyitottam,majd hitetlen kedve néztem az előttem álló fiúkat.
-Ezt minek kellet?-nézett rá Lou dühösen.Megértem,hiszen eléggé fel izgult már és most,úgy visít mint egy gyerek,akinek elvették kedvenc játékát.
-Te normális vagy ember?!Megbasztad volna itt(?)mindenki előtt?!!-ordította le a fejét Harry,kezeit ökölbe szorította és úgy tűnt be akart húzni Louis-nak,de vissza tartotta magát.
Mind a két srácon látszott,hogy majd fel robbannak a dühtől,de egyikük sem tett még semmi meg gondolatlant.....még.
-És,ha igen?Mi közöd van hozzá,hogy én kit baszok meg,meg kit nem?Kurvára nem szólhatsz bele az életembe és szerintem az övébe sem.-ordította le Lou,amitől kicsit meg ijedtem,nem láttam még ennyire dühösnek sem őt,sem Harry-t.
Itt az ideje,hogy közbe lépjek mielőtt még jobban elfajulna a dolog.
-Hé-hé-hé!!Fúk hagyjátok már abba,nem történt semmi,nincs értelme veszekedni-álltam kettejük közé
-De kurvára van értelme!-ordította el magát Harry,amitől annyira megijedtem,hogy meg ugrottam.
Kicsit hátrébb léptem tőle,nehogy meg üssön vagy valami,amit ő is észre vett,vonásai meg lágyultak és bocsánat kérő tekintettel nézett rám.Persze nem haragszom rá,csak még nem láttam ilyennek és ez az oldala megrémiszt.
-Figyelj Maggie.-kezdte most már nyugodtabban,nekem szánva beszédét.-Ha én most nem léptem volna közbe,képes lett volna megbaszni,itt mindenki előtt.Szerintem te sem akarod ezt,szóval fogd fel,hogy miattad csináltam.-simított végig arcomon mosolyogva.
Louis rögtön megmozdult mellettem és lecsapta rólam barátja kezét.
-Neked most mi a fasz bajod van?-emelte fel megint a hang erőt Harry.
-Ne tapizd a csajomat Styles!Kurvára ne érj hozzá!Azt adod be neki,hogy tőlem véded meg,pedig valójában tőled kellene.Most mi lesz?Amikor nem számítok rá beviszed egy szobába és meg dugod?-ordította Lou és elkapta Harry pólóját,majd erőteljes lökéssel a falnak szorította.
-Te meg mi a szarról beszélsz?-lökte el magától Harry.
A zene abba maradt,az emberek sutyorogni kezdtek és mindenki a srácok köré tömörült.
Nem tudtam mit kellene tennem,most verekedni fognak?És ha igen mit csináljak?
Szememmel Liam-et,Zayn-t vagy Niall-t kerestem,de sehol sem láttam őket...ATYA ÉG!!Most mit tegyek?
-Ugyan kérlek.Mit gondolsz nem tudom,hova szoktál menni nap,mint nap?A rohadt életbe,kurvára nem tudsz megvezetni azzal,hogy leugrassz a boltba!!Tudom,hogy hozzá mentél Harry,de nem fogom hagyni,hogy el vedd tőlem.-húzott be egyet haverjának.Harry sem volt rest,olyat ütött Louis képébe,hogy fel repedt a szája.Én nagyon meg ijedtem,de a tömegnek persze bejött a bunyó és egyből szurkolni kezdtek,ami nem volt jó döntés,mivel a fiúk már szinte püfölték egymást,mint a bab zsákot.
Ordítottam,hogy segítsen már valaki,de nem jött senki,Zayn-ék még mindig sehol én meg már az ideg összeroppanás szélén álok.Szemeim könnybe lábadtak,majd amint lefolyt az első könny csepp,patakként követte a többi.
Ez mind az én hibám,ha nem táncolok Lou-val vagy ha legalább nem úgy....akkor nem lenne ez.
Miért nem tört ki inkább a nyakam az esésnél?Talán még az is jobb lenne,ha meghalnék és akkor most minden rendben lenne.........megint elcsesztem valaki életét.
A fiúk minden féle szitkot vágtak egymás fejéhez,ami még jobban össze törte a szívemet,hogy lehetek ilyen szerencsétlen?A tömegből hirtelen elő bukkantak a fiúk és nehezen,de sikerült szét szedniük Louis-ékat.
-Nem veheted el tőlem Harry,őt nem!!Nem fogom hagyni!-ordította Louis,miközben Naill és Zayn fogságában kapálózott
-De nem érted meg,hogy nekem kurvára nem kell Maggie?-próbált kiszabadulni Liam karjai közül Harry
-Hányadik is lenne a trófeáid közül?Századik vagy az 1000-ik?-nézet rá gyilkos pillantásokkal Lou
-Itt nem ez a lényeg!Nekem nem kell Maggie!!-emelte fel megint hangját Harry,amitől kicsit össze rezzentem
-Oh,miért is?Talán már megvolt?Hiszen  a nagy Harry Styles nem dugja meg ugyan azt a csajt kétszer.-vigyorgott önelégülten Louis,nekem meg a szívem szakadt meg.Hogy gondolhatja ezt rólam?
Miért csinálja ezt??Könnyeim megint potyogni kezdtek,de próbáltam őket vissza fojtani,több-kevesebb sikerrel.
-Mi?Nem!Nem feküdtem le vele!!!Maggie az én................




Folyt.köv :D
Akinek van véleménye,vagy csak örömöt szeretne nekem szerezni azt kérem szépen kommenteljen,iratkozzon fel és pipáljon...kérlek titeket.Sziasztok :)





2 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Írtad, hogy szeretnéd ha csinálnék neked egy fejlécet :) Szóval gyors összedobtam egyet, remélem azért majd tetszik :D itt a link, ahonnan le tudod szedni:http://kepfeltoltes.hu/140723/k_sz_www.kepfeltoltes.hu_.png

    VálaszTörlés
  2. uh...ez nagyon jó lett!!! köszönöm szépen,hogy fáradoztál vele :D

    VálaszTörlés