2014. január 13., hétfő

9.rész:Reggeli kaland.

Sziasztok.Sajnálom,hogy ilyen sokat kellet várnotok erre a részre,de bevallom nektek ímmár ez a harmadik nap,hogy ezt a rövid részt írom,mert mindig csak kissebb időkre tudtam leülni a géphez,de eldöntöttem,hogy ma már akkor is felteszem,ha kinyírnak érte a tesóim akkor is. :D Szerintem nem lett valami jó rész plusz hiábba a három napnak eléggé rövid lett,de azért remélem,hogy leköt titeket egy kicsit.Ha tetszik akkor létszi cáfoljátok meg a véleményemet kommikall esetleg felíratkozással.És azért is bocsi,hogy nincs fent kép a bloghoz sajna a gép valamiért nem engedi,hogy tegyek fel :P remélem,hogy a legközelebbi részhez már sikerül.Azért köszi,hogy olvassátok a blogom.Sziasztok.Jóéjt.








"Johanna segített feltenni a karláncot gyengéden elmosolyodott és átölelt.Nyugtató érzés volt,mintha már semmi baj nem lenne a világon.Mintha tartoznék valahova."


Nem tudom,hogy meddig álltunk ölelkezve,de miután elváltunk láttam a szeméből kibuggyanó könnycseppeket.
-Maggie lehet,hogy nem vagy a rokonunk,de mi úgy tekintünk rád mint egy családtagra,szeretünk téged és azt szeretnénk,hogy boldog légy.Úgy hogy ha bármi baj van,komolyan akár mi nyugodtan szólj nekünk és mi segítünk.Rendben?-kérdezte mosolyogva Johanna.
-Igen,és köszönök mindent.-válaszoltam.Aztán megláttam,hogy a fiúk búcsúzkodnak és odaléptem hozzájuk.
-Héj,ti hova mentek?-kérdeztem meg Niall-t kíváncsi fejjel.
-Hát......tudod Maggie,ma karácsony van és megígértük a szüleinknek,hogy ebédre otthon leszünk.Szóval ha nem akarjuk lekésni a kaját,jobb ha most elindulunk.-válaszolt mosolyogva a kis szöszi.Mindenkitől elbúcsúztak és elindultak.
Nem sokkal ezután Mark kiment fát aprítani Loui-val,mi lányok pedig leültünk gazdálkodj okosan-t játszani.
Azt hittem,hogy jó játék lesz,de tévedtem.Előszőr én álltam nyerésre,de hamar elfeszítettem a pénzem nagyátt,mert mindig olyan mezőkre léptem ahol nekem kellett fizetnem,persze a többiek ezen nagyon nevettek.Mire a játék végére értünk,már csak két kötvényem maradt,de ez már teljesen mind egy volt,mert Fizzy nyert,aztán Daisy majd Phoebe Lottie és én az utolsó helyen.
Játék után leültünk filmezni,de nem nagyon kötött le az a műsor amit a kicsik választottak ami persze a scooby doo-volt,így Lottie,Fizzy és én elkezdtünk beszélgetni,egy szokásos tinédzser témáról.
-Maggieeeee.........van barátod??-kérdezte kíváncsian Fizzy.
-Mi?Izé.....nem nincs.-válaszoltam lesütött pillákkal.
-Miért?Még Lottie-nak is van.
-Én öhm....nem tudom.-feleltem kínosan.
-De biztos tetszik valaki ugye?
-Fizzy ne fáraszd már ezzel szegényt majd elmondja ha akarja.-állította le testvérét Lottie
-Hát....igazából,tetszik egy srác.-mondtam
-Mi?Ezt nekem miért nem mondtad?Ki az?Hol lakik?Mi a neve?Jól néz ki?-bombázott Lottie a kérdéseivel.
Kár volt elmondanom.Órákon át kérdezősködött,én meg próbáltam terelni a témát,de nem értem el nagy sikert,mert nem tőrt meg,folytatta.Eközben kint besötétedett és Lou-ék is bejöttek.
Megvacsoráztunk és indultunk lefeküdni,Azonban Fizzy a nappaliban megszólalt.
-Hogy fogunk elférni egy ágyban hárman?-kérdezte aggódó tekintettel.
-Miért kéne hárman aludnunk,aludj a szobádban.-mondta Lottie
-De ott nem lehet.Anyáék festenek és meglehet bent fulladni.-ettől aztán csend lett.Szerintem mindannyian ugyan azon gondolkodtunk........hogy,hogy aludjunk.Aztán Lottie győzedelmes mosollyal felkiáltott.
-Maggie aludtál már Louval ugye?
-Hát....én-kezdtem,de meg sem várva a folytatást Lottie a konyhából kilépő Lout letámadta.
-Louis ugye aludhat a te szobádban Maggie,az enyémben már nem férünk el?-kérdezte meg Louit aki először értetlen képet vágot,majd amikor kapcsolt elmosolyodott.
-Persze,nyugodtan aludhat a szobámban.-mondta perverz mosollyal amit valószínűleg csak én vettem észre.
Lou felment az emeletre,Lottie pedig örömmel kijelentette.
-Remek,akkor a probléma megvan oldva.-mondta és elindult az emelet felé velem és Fizzy-vel a nyomában.
Miután beértünk a szobába,kivettem a pizsimet és a fürdő felé vettem az irányt.Hamar letusoltam,fogat mostam és a pizsimben Lottie útmutatása szerint,átmentem Lou szobájába.Lehet,hogy már aludtunk együtt,de nem nagyon akartam megismételni,azért nem volt az olyan jó.
Megálltam egy ajtó előtt és nagy levegőt véve bekopogtam.
-Gyere.-szólt ki Lou rekedtes hangon.Lenyomtam a kilincset és beléptem a tágas szobába.A szoba sötétkék színre volt lefestve és a közepén egy nagy francia ágy állt.Louis-t a szekrényében kutatva pillantottam meg.
-Figyelj én elmegyek zuhanyozni,te pedig addig helyezd magad kényelembe.-mondta és el is tűnt egy ajtó mögött.Mivel már elég fáradt voltam befeküdtem a nagy ágyba és meg sem várva,hogy Lou kijöjjön a fürdőből elaludtam.
*****


                                 Másnap


Reggel a víz csobogására ébredtem.Kinyitottam szemeim és kinéztem az ablakon,de mivel nem esett az eső és Lou sem volt mellettem azt gondoltam,hogy zuhanyzik.Mellettem a lepedő fel volt gyűrve és a földön ruhák hevertek mindenütt.Szép rendet tart a szobájában......höhö hiszi a piszi.
Kikeltem az ágyból és elindultam az ajtó felé,hogy átöltözzek,már csak pár lépés választott el az ajtótól,amikor a fürdőből Loui lépet ki egy száll törölközőben.
Tekintetem végigsiklott jól kidolgozott felsőtestén,izmos karjain telt ajkain ami nemrég vadul falta enyémeket.
De hamar széttörte állom világom amikor megszólalt.
-Te meg hová készülsz menni?-kérdezte kíváncsi tekintettel.Szemével végigpásztázta testem,majd szája perverz mosolyra húzódott.Francba kellet nekem toppot felvenni pizsinek.
-Én nem készülök,hanem megyek is.Egyébként áttőltözni.-válaszoltam.És gyors léptekkel az ajtó felé indultam.Mintha superman lenne hírtelen mellettem termet és visszahúzott magához.
-Louis figyelj nem vagyok most a hülyeségeidre hangolódva.Le szeretnék zuhanyozni,át akarok öltözni és már kezdek éhes is lenni.Szóval ha megtennéd,hogy elengedsz és nem piszkálsz azt nagyon megköszönném.
-mondtam nyugodtságot színlelve,de igazából belülről cseppet sem voltam nyugodt.Felkavart a közelsége,bár próbáltam nem mutatni.Érintése színte perzselte a karomat,míg bal kezével próbált magához közel tartani,jobb kezét végig húzta gerincemen ami miatt jól eső bizsergés járta át a testem.Felnéztem szemébe ami vágyakozóan csillant fel.Kicsit megilyedtem közelségétől és próbáltam eltaszítani magamtól.
De ezzel csak még jobban szorított karjai közt.Mivel hely már nem volt,hogy karomat közénk tegyem,így megpróbáltam ficergéssel kiszabadúlni.Bár ne tettem volna.Lou szeme elsőtétült és éreztem lába közöt növekvő férfiasságát.Szívem egyre hevesebben dobogot,arcom vörörs színt öltött,légzésem elnehezedett.
Másodpercek tört része alatt ajkai közelebb kerűltek hozzám.Felemelte jobb kezét és államnál fogva fejem oldalra fordította.Nem tudtam,hogy mit akar,de a következő pillanatban megéreztem lehelletét nyakamon.
Szájával apró nedves csókokat hagyott mindenütt,köztük legérzékenyebb pontomon amitől libabőrös lettem.Ezt észre vehette,mert halványan elmosolyodott és azt a részt kényeztette tovább.Már nem volt erőm ellenkezni,elengedtem magam és karjaim nyaka kőré fontam.Élveztem a helyzetett,ahogyan kényeztett....egészen addíg amig az ajtóban megnempillantotuk Lottie-t.
-Én izé....öhm én bocsi csak....izé kész a reggeli.-mondta kínos mosoly kíséretében,majd mint akit ágyúból lőttek ki úgy tünt el.Lou még mindig karjaiban tartott egy száll törülközőben ami lassan mintha csúszot volna lefelé,akaratlanúl,de szemeim mégis lesiklottak törölköző fedte ágyékára ami kissé kidudorosodott a törcsi mögűl.Úgy éreztem ennyi izgalom elég mára,kiszabadítottam magam Lou öleléséből és áttsiettem Lottie szobájába.Likaptam a bőröndömből egy egyszerű szaggatott farmert és egy krém színű toppott.Gyorsan lezuhanyoztam,felöltöztem és lesiettem az étkezőbe ahol,a többiek már jóízűen ették a rántottájukat.
-Hé Magg nincs kedved eljönni velünk lovagolni?-kérdezte Lou reggeli után.
-Őőőm,nem tudom.-mondtam kicsit kínosan,húzva a válaszadást.Ránéztem a Lottiera aki hevesen bólogatott,hogy fogadjam el a meghívást ezután,már azt gondoltam ha nem leszek egyedül talán túl fogom élni   a napot.
-Rendben.-bólintottam rá,majd Johanna megkérdezte Lottie-tól.
-Kicsim neked biztos nincs kedved menni?-lérdezte kíváncsi szemmel lányát aki nemmel válaszólt.
-Mi Lottie nem jön?-kérdeztem meg hangosan.
-Miért ha Lottie nincs ott akkor te sem jössz?Csak,mert az előb beleegyeztél.-mondta Louis kaján vigyorral az arcán.
-Persze,hogy megyek,csak azt hittem,hogy ő is jön velünk.-vágtam rá gondolkodás nélkül.Végül is minek?Már úgy is elfogadtam a meghívást.
-Ne izgúlj Maggie,ott lesznek a többiek is.-mondta Lottie nevetve.
-Ugye jön Liam is??-kérdeztem meg átgondolva,hogy mi lesz nélküle.
-Persze,de miért?-kérdezte Lou féltékeny tekintettel.
-Mert ő a leg normálisabb mind anyiótok közül.-válaszoltam incselkedve,mire mindanyiónkból kitőrt a nevetés.
A csengő hanga tőrte meg a jó kedvete,majd pár perc múlva Zayn-ék léptek be az ajtón.
-Jó reggelt.-mondták majdnem egyszerre és leültek mellénk.
-Indúlhatunk?-kérdezte Liam körbenézve rajtunk.
-Igen csak gyorsan veszek fel egy pulcsit.-mondtam és felsiettem az emeletre meg sem várva a reakcióját.
Fel vettem egy kötött pulcsit,rá pedig a bundás farmer kabátom majd a fekete lapos talpú csizmámat. Lementem a többiekhez akik már útra készen vártak rám az előtérben.
-Oké,most már mehetünk.-mondtam és kiléptem az ajtón.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése