2013. november 20., szerda

Prológus

-Nem!-mondta egy határozott női hang.
-De miért nem?!16-éves vagyok!Miért bántok velem gyerek ként?!Tudok vigyázni magamra!
-Nem vagy gyerek?!?Pedig úgy viselkedsz,mintha az lennél!Maggie még csak 16 vagy!Nem fogunk elengedni az éjszaka közepén egy buliba!-emelte fel a hangját-Tudod milyen veszélyes lenne ha teljesen egyedűl kimennél?Maggie akármi tőrténhet veled egyedűl!!Még a végén bajod esik!!!-mondta Jemma felháborodottan.
-ANYA!!Én csak egy kicsit a barátaimmal szeretnék lenni.Ez olyan nagy bűn??Csak erről az egy estéről lenne szó.Igérem,hogy többett nem kérlek meg semmire csak most az egyszer engedj el.Lécci!!!
-Nem érdekel!Nem mehetsz sehová!Főleg nem egy buliba!!
-Dehát én egyszer sem mondtam,hogy egy buliba szeretnék elmenni!!!-emeltem fel a hangom,hogy felfogja-
Soha nem engedsz semmit!!Ha tényleng szeretnél akkor nemlennék bezárva!!Úgy viselkedsz velem mint egy bőrtönőr!!!!-vágtam a fejéhez.Anya egyből elhallgatott,már kezdtem azt hinni,hogy sikerűlt megtőrnöm,de a kárőrvendés hiábavaló volt mert egy dűhös arcot pillantottam meg anya háta mögött.
-Maggie Adriana Withmore!!Ne beszélj így az anyáddal !!!-mondta James majd idegesen folytatta-
Nem mehetsz sehová!!Menj fel a szobádba és higgadj le.Vacsora fél óra múlva és mégegyszer megne halljam ezt a témát.-parancsolt rám apám.Könyvisszafolytva rohantam fel az emeletre majd egy nagy lendülettel becsaptam magammögött az ajtót.
Nem tilthatják meg,hogy elmenjek.Bepakoltam magamnak egy kistáskába a szükséges dolgokat és kimásztam az ablakon.Viszonylag egyszerű dolgom volt mert az ablakomnál volt egy nagy diófa amire könnyű volt átmászni.Az őrökkel nehezebben bírtam mivel mindegyik kapunál legalább két őr áll ezért cselhez kellet folyamodnom.Nagy szerencsém volt mert amikor a hátsókapuhoz értem észrevettem hogy kettő helyett egy őr áll ott.Haha mavan az FB döntő.Egy kis kekszet találtam a tatyómban amit a házőrző kutyák elé hajítottam így az állatok elkezdtek érte verekedni.Szegények,máskor nem uszítottam volna őket össze,de most szükségem volt a figyelem elterelésre.Az őr meghallhatta az állatok viszálykodását mert egyből odarohant hátha valami betörőt kaptak el.Kihasználva az alkalmat kirohantam a kapun és legalább két utcányit futotam nehogy észrevegyenek.Arra sétáltam amerre a "bulit" tartják és teljesen lefagytam amikor egy fekete furgont pillantottam meg az utca végén.Kissé félve,de tovább sétáltam és amikor már majdnem a furgon mellet voltam két pasi szált ki belőle.A sötétben nem nagyon tudtam kivenni az arcukat,de mivel már kezdtem reszketni a félelemtől gyorsítottam a tempómon.Már majdnem elsétáltam melletük amikor valaki visszarántott a furgonhoz.Ilyedtemben felsikítottam és próbáltam kiszabadulni fogvatartóm karjai közül.....nem nagy sikerrel mert amikor észrevette hogy mire készülök nekinyomot az autó oldalának és a számra nyomott egy nedves kendőt.Tudtam miaz úgyhogy visszatartva a lélegzetem elkezdtem kapálózni.
-Nefélj........nemlesz semmi bajod.Legalábis nem komoly-mondta undorító vigyorral az arcán.Majd elhányom magam tőle...pfújj!Nem bírtam tovább....a levegőhiány teljesen lefárasztott.Muszáj volt.
Nagylevegőt vettem és az utolsó dolog amire emlékszem hogy valaki felemelt..............elájúltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése